Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg publiserte ikke noe forrige gang og skal ikke denne gangen heller. De som trenger å vite om det vet det Jeg fikk gratulasjoner på FB da sønnen min var født, før jeg rakk å fortelle nyheten selv! Syns folk kan vente med å skrive på veggen til jeg velger å fortelle det selv! Får håpe jeg rekker å publisere det selv denne gangen
Det syns jammen jeg også! Jeg synes rett og slett det er å gå over streken når man forteller noe såå privat om andre mennesker. Nei, den gleden håper jeg virkelig jeg får selv denne gangen!
Har fått venner til å fjerne bilder de har lagt ut av sønnen min - jeg forventer at de spør oss først! Det er vi som skal ta det valget.
Venter man til etter oul med å skrive det på Facebook? Selvfølgelig ingen regel men syns de fleste gjør det men har bare lyst å skrive det nå
Jeg publiserte ikke noe forrige gang og skal ikke denne gangen heller. De som trenger å vite om det vet det Jeg fikk gratulasjoner på FB da sønnen min var født, før jeg rakk å fortelle nyheten selv! Syns folk kan vente med å skrive på veggen til jeg velger å fortelle det selv! Får håpe jeg rekker å publisere det selv denne gangen
Sist gang skreiv eg det når eg var over 3 månda Skreiv en ny status når vi fant ut vi venta jente, eg klarte ikkje vente! Syns det e så kjekt med kommentara og gratulasjona ^_^ Har masse venna som bur vekke som eg ikkje snakka med daglig, syns det e kjekt dei får vite det egVenter man til etter oul med å skrive det på Facebook? Selvfølgelig ingen regel men syns de fleste gjør det men har bare lyst å skrive det nå
Det er eg heilt enig i! Eg stengte veggen min for innlegg når eg var rundt termin berre på grunn av at eg ville fortelle det sjølv før eg fekk gratulasjona
Det er eg heilt enig i! Eg stengte veggen min for innlegg når eg var rundt termin berre på grunn av at eg ville fortelle det sjølv før eg fekk gratulasjona