Offentliggjøring av graviditeten på sosiale medier.

Samboeren min var sprekkeferdig av stolthet, og sa selvfølgelig ja da han ville annonsere at han skulle bli pappa. Alle våre nære hadde visst det en stund. Han postet et ul bilde, tagget meg, og skrev at han gledet seg til våren.

Vi annonserte det på Face etter OUL forrige gang og kommer til å gjøre det samme denne gangen. Synes det er hyggelig å dele nyheten med flere enn de aller nærmeste venner/familie :)

Kommer nok til å dele nyheten etter OUL. Synes det er koselig at flere går og venter på den lille enn bare de nærmeste :)

La aldri noe ut forrige gang, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Det morsomste var å se hvor mange som ble overrasket da vi la ut bilde og annonserte fødselen på Facebook :)

De som trenger å vite om det, får vite det/har fått vite det.
Så får det bli en overraskelse for de andre :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Etter vi annonserte det så er det flere som jeg vanligvis ikke har så mye kontakt med som har sagt at vi må bare si ifra om vi ønsker at de skal strikke noe til mini.
Syns det er veldig koselig :-)

Vi la ut et bilde av datteren vår med en t-skjorte der det stod "Jeg skal bli storesøster!". Det la jeg ut i uke 15. Jeg er enig med dere, at det kanskje er bedre å ikke annonsere noe på sosiale medier, men jeg klarer rett og slett ikke la være!
:D Syns det var koselig med alle gratulasjoner i en ellers kjedelig og tung hverdag med ekstrem kvalme.
Alle de nærmeste visste det allerede selvsagt! :)

Jeg publiserte ikke noe forrige gang og skal ikke denne gangen heller. De som trenger å vite om det vet det :) Jeg fikk gratulasjoner på FB da sønnen min var født, før jeg rakk å fortelle nyheten selv! Syns folk kan vente med å skrive på veggen til jeg velger å fortelle det selv! Får håpe jeg rekker å publisere det selv denne gangen ;)

Jeg publiserte ikke noe forrige gang og skal ikke denne gangen heller. De som trenger å vite om det vet det :) Jeg fikk gratulasjoner på FB da sønnen min var født, før jeg rakk å fortelle nyheten selv! Syns folk kan vente med å skrive på veggen til jeg velger å fortelle det selv! Får håpe jeg rekker å publisere det selv denne gangen ;)

Det syns jammen jeg også! Jeg synes rett og slett det er å gå over streken når man forteller noe såå privat om andre mennesker. Nei, den gleden håper jeg virkelig jeg får selv denne gangen!
Har fått venner til å fjerne bilder de har lagt ut av sønnen min - jeg forventer at de spør oss først! Det er vi som skal ta det valget.

Det syns jammen jeg også! Jeg synes rett og slett det er å gå over streken når man forteller noe såå privat om andre mennesker. Nei, den gleden håper jeg virkelig jeg får selv denne gangen!
Har fått venner til å fjerne bilder de har lagt ut av sønnen min - jeg forventer at de spør oss først! Det er vi som skal ta det valget.

Helt enig med deg om bilder som blir lagt ut UTEN samtykke! Vi er veldig strenge på det! Har selv lagt ut lite bilder av sønnen min, og er forsiktig med hva som blir publisert ;)

Venter man til etter oul med å skrive det på Facebook? Selvfølgelig ingen regel men syns de fleste gjør det:-) men har bare lyst å skrive det nå

Venter man til etter oul med å skrive det på Facebook? Selvfølgelig ingen regel men syns de fleste gjør det:-) men har bare lyst å skrive det nå

Man gjør det når det passer seg og man føler at det er rett tid.
Jeg hadde allerede vært på en UL i uke 9 og fått vite at alt var i orden, pluss jeg har en doppler, så vi følte oss trygge på å fortelle det i uke 13 :-)

ImageUploadedByBV Forum1413479926.157414.jpgvi gjorde sånn vi :)

Vi har ikke tenkt å annonsere graviditeten på sosiale medier. De nermeste vet det, og det er det som er viktig for oss <3 Jungeltelegrafen får ta seg av resten. Tenker å annonsere fødselen da, men det er også litt for å spre budskapet til alle venner og familie som bor langt unna. Som vi kanskje ikke snakker daglig med, men som gledelig vil vite/se nyheten :-)

Vi har tatt bilde av jentene våre med hvite t-skjorter der etternavnet vårt står på toppen, og ho eldste har nr 1 og ho minste har nr 2 skrevet under etternavnet. Så har vi en hvit body med "etternavn" nr 3, som henger i midten av jentene.
Har så lyst til å legge ut det bildet på FB, men er veldig usikker.
Vi har akkurat delt nyheten så må vente til alle vennene våre vet det før det blir annonsert.
Er i uke 13 nå.

Det er eg heilt enig i! Eg stengte veggen min for innlegg når eg var rundt termin berre på grunn av at eg ville fortelle det sjølv før eg fekk gratulasjona :)

Venter man til etter oul med å skrive det på Facebook? Selvfølgelig ingen regel men syns de fleste gjør det:) men har bare lyst å skrive det nå
Sist gang skreiv eg det når eg var over 3 månda :) Skreiv en ny status når vi fant ut vi venta jente, eg klarte ikkje vente! Syns det e så kjekt med kommentara og gratulasjona ^_^ Har masse venna som bur vekke som eg ikkje snakka med daglig, syns det e kjekt dei får vite det eg :)

Gledet meg sånn til UL etter uke 12 og å endelig kunne annonsere det, slik vi gjorde sist. Men siden det viser seg å være høyrisikosvangerskap, jeg må følges opp med UL og timer hver til annahver uke, og sannsynligheten for komplikasjoner og alt for tidlig fødsel er stor, velger vi å heller ringe/snakke med de vi ønsker at skal vite det. Orker ikke å må skrive på Facebook om noe går galt kjenner jeg

Det er eg heilt enig i! Eg stengte veggen min for innlegg når eg var rundt termin berre på grunn av at eg ville fortelle det sjølv før eg fekk gratulasjona :)

DET har jeg også tenkt å gjøre!
Hørt om alt for mange situasjoner hvor andre publiserer før de selv får dele gleden...

Back
Topp