Offentliggjøring av graviditeten på sosiale medier.

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Kva syns du om offentliggjøring av graviditeten på sosiale medier?
Kordan fortalte du nyheten gjennom sosiale medier?

Eg har ikkje noke imot og skrive det på facebook eller instagram feks. :)
Har ikkje gjort det denna gangen sida eg kun har vist det i 1 veke sjølv, men forje gang skreiv eg:

Se min kjole den er stram rundt magen, alt hva jeg eier det er stramt som den, det er fordi jeg elsker ............ og fordi at storken er vår venn! ;)

Syns sjølv det var en morsom måte og legge det ut på, og fekk masse koslige tilbakemeldinga om at den var kjekk og lese :)

Det var en veldig koselig måte å gjøre det på :-) Vi annonserte hverken graviditet eller fødsel på sosiale medier sist, vil trolig ikke gjøre det denne gangen heller, men det må hver enkelt kjenne på :)

Vi gjorde det ikke sist og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. Vi synes det er veldig hyggelig å lese om andre som venter men for oss så blir det litt rart å annonsere det. Foretrekker heller at jungeltelegrafen tar seg av det og at resten blir overrasket når vidunderet har kommet :-)

Kommer nok ikke til å annonsere det på facebook nei.. kanskje fødsel.. er ikke helt fan av det.. de som bør vite det får vite det gjennom oss.. :-)

Har ikke offentligjort d enda... Blir event i en naturlig setting, men blir nok ikke før nærmere termin! :)

Jeg la ut en bilde på insta av storesøster med genseren for noen uker siden. Men har få venner der og de fleste på insta vet det. Men ikke delt noe på fb. Og lager nok ikke noe status med det. Skriver sjeldent noe der uansett :)

Kjenner på at eg ikkje kjem til å kringkaste det på sosiale medier.. :) Veldig usikker på om eg kjem til å legge ut bilde av gullisen på facebook o.l heller. Kanskje bilde av nåken babyføtter, eller babyhand... Ein blir lett litt hysterisk som Mamma kjenne eg.

Jeg kommer ikke til å annonsere det noe sted, men tenker ikke negative tanker om andre som gjør det. Så lenge eventuelle søsken får vite det først!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg virkelig gleder meg til å fortelle til alle! Men vi kommer til å gjøre det på en diskré måte :)
Creds til dere som klarer å la vær xD

Jeg holder på å lage en liten videosnutt, så får vi se hvor mange som gidder å se den:D

Jeg er ikke så glad i å annonsere på sosiale medier. Men mannen hadde veldig lyst. Jeg tenkte tjajaja, vi har snakket med alle de nærmeste og vært på ultralyd og er over 12 uker. Og det var virkelig hyggelig med oppmerksomheten! Helt verdt det. Men viktig at de nærmeste får beskjed muntlig først synes nå jeg :-)

Jeg er ikke så glad i å annonsere på sosiale medier. Men mannen hadde veldig lyst. Jeg tenkte tjajaja, vi har snakket med alle de nærmeste og vært på ultralyd og er over 12 uker. Og det var virkelig hyggelig med oppmerksomheten! Helt verdt det. Men viktig at de nærmeste får beskjed muntlig først synes nå jeg :-)

Ja alle våre nærmeste hadde visst det i flere uker før vi la ut bilde :-)
Jeg klarte ikke holde munn så mamma å bestevenninna mi fikk vite det samme dag som oss og svigers og søsken ei uke etterpå :-)
Men det var ikke offentlig før uke 13.

Vi la ut bilde av lillegutt ned ei tskjorte der det står jeg skal bli storebror på facebook! Synes det er en koselig måte å dele det med venner som bor litt langt unna :) De nærmeste hadde da visst om det en stund selvfølgelig :)

Vi kommer nok ikke til å annonsere det på sosiale medier. I allefall ikke nærmere mot slutten :) Morsommere å legge ut en status/bilde av den nyfødte, og overraske folk (de som ikke er så close).

Jeg kommer ikke til å annonsere det.
Men jeg synes det er veldig hyggelig å lese når andre legger ut status om graviditet og fødsel.

Back
Topp