ubeleilig
Gift med forumet
ja, det var meg, vi klarte det jaggu meg å.Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, det var meg, vi klarte det jaggu meg å.Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe dere![]()
herlig tusen takk,Jeg så den også men visste ikke at det var deg. Har uansett likt![]()
det var en fantastisk opptur ja. så godt å kunne krysse av det på listaJeg har også likt nå, og så at dere allerede hadde klart det! Så herlig med nytt, gratis setedere fortjener en liten opptur for tiden
![]()
Sosiale medier ja. Folk som møter meg på gata vil jo se det [emoji14] ja det er en del grunner til detde som trenger vite det får vite det av meg når tiden er inne eller de ser meg. Og familien får vite det snart
![]()
Her er famile og venner advart om at vi ikke vil ha det på fb. De virker helt innforstått med det [emoji4]Jeg skal heller ikke offentliggjøre det på Facebook i det hele tatt, og håper ingen "gamle tanter" legger ut noe om det i beste uvitende uten min tillatelse. Vil ikke ha fødsel eller barnebilder osv på Facebook heller.
Instagram er mer lukket for nære venner, så der legger jeg kanskje ut noe etterhvert.
Familiene våre og venner vet det nå [emoji847]
Her er famile og venner advart om at vi ikke vil ha det på fb. De virker helt innforstått med det [emoji4]
Huff... det er så dårlig gjort!Familien og vennene mine er advart også. Men så har jo f.eks mamma noen venners venner, eller svigers noe perifer slekt, og da vet jeg at det fort kan skje (har oppdaget flere fødsler på fb uten at barnas egne foreldre har skrevet ett ord...)
Huff... det er så dårlig gjort!