Tenkte å bestille når jeg er mer sikker på at man ser kjønnet[emoji4] tenker om en 2-3 uker, da er jeg omtrent 15-16 uker, da må det vel synes?
Ja, det vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å bestille når jeg er mer sikker på at man ser kjønnet[emoji4] tenker om en 2-3 uker, da er jeg omtrent 15-16 uker, da må det vel synes?
Hehe, det gjør den!Her blir nok graviditeten offentliggjort fortløpende nå etter TUL i går (er 11+6 i dag). Blir ingen offentliggjøring på sosiale medier, men jungeltelegrafen jobber omtrent like raskt.![]()
Jeg kommer til å dele det på Facebook etter oul hvis alt er fint(ja,jeg er en aktiv Facebook -bruker
)
HerligJeg synes også å dele på Facebook er stasVi har delt det der nå etter TUL 13+0
![]()
jeg har jo bare lyst å rope det ut allerede, men får drøye det litt Jeg også! Er så stolt og glad vet du,HeheJeg kommer til å dele det på Facebook etter oul hvis alt er fint(ja,jeg er en aktiv Facebook -bruker
)
Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe derejeg har visst offentliggjort det nå jeg..... jeg prøver å bli sponset med en ny bilstol av mimmis og la ut ett innlegg som jeg trenger en del likes, delinger og kommentarer på så da ble det visst offentlig da....
jeg har visst offentliggjort det nå jeg..... jeg prøver å bli sponset med en ny bilstol av mimmis og la ut ett innlegg som jeg trenger en del likes, delinger og kommentarer på så da ble det visst offentlig da....
Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe dere![]()
med offentliggjøring tenker du sosiale medier da? Hvis ikke, er det noen spesiell grunn til at du ikke vil offentliggjøre det?Kommer ikke til å offentliggjøre det. Er nå 15+2 og ikke engang familie vet det. Er bare to venniner som vet.