Offentliggjøre graviditeten

Her blir nok graviditeten offentliggjort fortløpende nå etter TUL i går (er 11+6 i dag). Blir ingen offentliggjøring på sosiale medier, men jungeltelegrafen jobber omtrent like raskt. :)

Jeg synes også å dele på Facebook er stas :) Vi har delt det der nå etter TUL 13+0 :)
Herlig :Heartred jeg har jo bare lyst å rope det ut allerede, men får drøye det litt ;) men deilig at de fleste på jobb vet det (pga smitte) :)

b6b30d3dd5b4ab641bd6b0b2b221096a.jpg

La ut det bilde her på Facebook da vi ville fortelle nyheten for alle :)

Jeg sniker inn fra Januar 2018.
Vi har fortalt det til våre nærmeste familie og venner også tenker vi å offentliggjøre for alle i bursdagsselskapet til storebror når jeg er 11+5. Han maser veldig om å bli storebror, så det var flere som ønsket å se reaksjonen hans når han får vite det! =)

Vi har vært åpne om at vi prøver hele veien. Men kjenner det sitter litt inne å fortelle det i tilfelle.
Hele familien vet det pga dårlig helse og masse hensyn som må tas. Jobb og ansatte også da jeg har trukket meg unna. Og nå begynner jeg å fortelle det til de jeg føler at det passer seg sånn i samtalen. Gidder ikke juge og finner på unnskyldninger.
I min bransje er man vant til å smake på alkohol daglig på jobb, samt masse kurs/messer med smakinger. Bare positive tilbakemeldinger fra alle. [emoji4]

Jeg kommer til å dele det på Facebook etter oul hvis alt er fint :) (ja,jeg er en aktiv Facebook -bruker:smiley-ashamed008)
Jeg også! Er så stolt og glad vet du,Hehe :-p Også har jeg flyttet tvers over landet,så får ikke fortalt alle de jeg ønsker personlig. Men har seff fortalt nærmeste familie og venner :-)

Her er det ikke offentlig ennå. Alle på min jobb vet (liten arbeidsplass) pga at det må tilrettelegges endel for meg. Ellers vet tre venninner av meg.
Sist fortalte vi det rundt uke 18 til familie og venner og uke 22/23 på jobb. Om det går an å skjule så lenge venter vi nok til etter oul med å fortelle noen fler. Tenker å fortelle fireåringen så regner jeg med at det sprer seg raskt derfra.
På Facebook kommer det ikke til å bli offentliggjort noe, hverken svangerskap eller fødsel.

Jeg fortalte det på Facebook i dag. Føler meg ganske trygg etter tul for noen dager siden. :)

jeg har visst offentliggjort det nå jeg..... jeg prøver å bli sponset med en ny bilstol av mimmis og la ut ett innlegg som jeg trenger en del likes, delinger og kommentarer på så da ble det visst offentlig da....

jeg har visst offentliggjort det nå jeg..... jeg prøver å bli sponset med en ny bilstol av mimmis og la ut ett innlegg som jeg trenger en del likes, delinger og kommentarer på så da ble det visst offentlig da....
Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe dere;)

Er det du som har lagt ut det? Så den så vidt da ei venninne hadde kommentert på den. Da må jeg finne den igjen og hjelpe dere;)

Jeg så den også men visste ikke at det var deg. Har uansett likt :)

Jeg har også likt nå, og så at dere allerede hadde klart det! Så herlig med nytt, gratis sete:D dere fortjener en liten opptur for tiden:)

Jeg skal offentliggjøre det til vennegjengen på søndag, har ikke møtt de på evigheter på grunn av dårlig form. Så har planlagt å ha på meg en tettsittende kjole og så skal jeg ikke si noe. Spent på om de tør å si noe, og i såfall hva:p

Sosiale medier ja. Folk som møter meg på gata vil jo se det [emoji14] ja det er en del grunner til det :) de som trenger vite det får vite det av meg når tiden er inne eller de ser meg. Og familien får vite det snart :)

Back
Topp