Her jeg bor er det flere av mine bekjente og venninner som er gravide, og ser det også på div forums... Er utrolig mange som er så opptatt av den og den vogna, den og den posen og setet og senga osv.... Koster en formue etter min mening, og noen ting skal brukes i et halv år, noe i ett år osv.. Kjenner at jeg blir både sjokkert og provosert over hvor mye penger man bruker på utstyr, når finn.no eksempelvis er fullt av flott utstyr i god stand osv..
Jeg for min del brukte nøyaktig 400kr med min første, resten kom i arv eller brukte etter meg selv og mine søsken, denne gangen er det finn som gjelder, og budsjettet holdes så lavt som mulig! Om ungen sover i ei (rein) brukt vogn til 1000kr eller den nyeste Emmaljunga til 13000kr....
Er jeg den eneste som tenker sånn?! Ble totalt nedstemt av mine venninner som skal ha alt nytt, og neste sett sjokkert på
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg for min del brukte nøyaktig 400kr med min første, resten kom i arv eller brukte etter meg selv og mine søsken, denne gangen er det finn som gjelder, og budsjettet holdes så lavt som mulig! Om ungen sover i ei (rein) brukt vogn til 1000kr eller den nyeste Emmaljunga til 13000kr....
Er jeg den eneste som tenker sånn?! Ble totalt nedstemt av mine venninner som skal ha alt nytt, og neste sett sjokkert på
Sent from my iPad using BV Forum