Nyter dere alkohol på 17.mai?

Nei det er jeg ikke vant til, vi syntes det var rart å drikke 17 mai som russ og har aldri falt meg inn siden. Men så kjenner jeg bare to som jeg vet tar seg ett par glass den dagen...

Nei, jeg skal være med barna mine hele dagen. Vil være klinkende edru :)
Så lenge barna er våkne, så drikker jeg ikke. Sjelden mens de sover også :p

Da jeg var yngre ble det en del alkohol 17.mai. Nå med ei lita ei er det helt uaktuelt, og ikke noe jeg savner.

Ikkje med barn. På 17 mai er eg uten barn på kvelden, så då tar eg nok pærecider.

Har aldri drukket alkohol på 17 mai. Der jeg er fra så er det fest på 16 mai. Har aldri skjønt greia med alkohol på 17 mai. Første 17 mai jeg bodde i Oslo så inviterte jeg mamma og pappa, og vi dro ned til byen for å se på toget. På vei hjem igjen(13-14 tiden), så gikk vi forbi Solli-plass. Wow... Noe så flaut :eek:

Har aldri drukket alkohol på 17 mai. Der jeg er fra så er det fest på 16 mai. Har aldri skjønt greia med alkohol på 17 mai. Første 17 mai jeg bodde i Oslo så inviterte jeg mamma og pappa, og vi dro ned til byen for å se på toget. På vei hjem igjen(13-14 tiden), så gikk vi forbi Solli-plass. Wow... Noe så flaut :eek:
Det var det her også, fest på 16.mai :)

Ja, vanlig vis har jeg kost meg med champagnefrokost og drikke til maten på kvelden. For meg er 17. mai fest, dog ikke flatfylla. I år er jeg gravid, så de kommende årene blir det et annet fokus - fokus på barnet. :) Derfor blir det neppe alkohol på 17. mai de kommende årene, annet enn kanskje noe godt å drikke til maten. Men først og fremst er 17. mai barnas dag så fort man faktisk har barn.

Er gravid så det er ikke aktuelt. Senere kanskje et glass vin når ungene er i seng,men det er nok kun hvis det faller på en fredag eller en lørdag. Vi blir aldri å ha alkohol på dagtid 17.mai.

Drikker ikke alkohol når jeg har ansvar for barna uansett hvilke dag det er. Selv om de har lagt seg så har jeg fremdeles ansvar for dem.

Drikker ikke på 17 mai, spesielt ikke etter jeg fikk barn. 17 mai skal de være i fokus:)

Nei, når jeg drikker så blir jeg full. Det skjer typ 1-2 ganger i året. Nyter aldri alkohol. Mannen kan av og til ta seg en øl eller to på kvelden.

Har ikke planer om det, men kan hende det bli et glass vin til maten.

Ikke noe alkohol på dagen , men når alle barna er lagt på kvelden skal jeg muligens nyte en kald øl i fred:D Føler ikke for å drikke på selve dagen og nyter/koser meg ikke uannsett med unger løpende rundt beina mine :wacky:

Tipper det blir ett lite glass til frokosten imorgen hos noen venner, men champagnefrokost i ordets rette forstand ble det slutt på da jeg fikk barn. Etterhvert når barna blir eldre blir det forhåpentligvis travelt med tog og korps(:smiley-angelic001) sånn at det ikke blir tid til noe som helst :p 17.mai er barnas dag.

Back
Topp