Nyter dere alkohol på 17.mai?

Drikker ikke som gravid, men har pleid å ta en øl i byen og et par glass vin til middagen på kvelden. Vi har ingen problemer med et glass eller to selv om sønnen vår er til stede, men det stopper der.
 
17 mai har aldri vært forbundet med alkohol for meg hverken før eller etter barn. Kun is pølser og brus;-)
 
Nei ingen alkohol. Jeeg forbinder 17.mai kun med barnas dag. Tog, lek&morro, is, pølser, kake og kos:joyful:
 
Drikker ikke selv etter jeg fikk barn, mannen kan ta seg en pils :)
 
Ja når jeg ikke er gravid kan jeg fint ta en øl på uteserveringen, selv med barn. Det er kos :)
 
Mulig det blir et glass prosecco m jordbær etter grillmaten på ettermiddagen, og mulig mannen tar en pils til.
Har ikke bestemt meg, jeg ser hva jeg har lyst på.
 
Hverken jeg eller mannen drikker på 17. mai, men slekten hans drikker vin/øl til maten :)
 
Nei, jeg ser virkelig ikke behovet for å ta seg er glass når man er i sammen med barna.
 
Nei, tror nesten aldri jeg har gjort det 17. Mai. Hadde vel gjort det da jeg var russ, om ikke jeg ble liggende med 40 i feber fra 16. Mai :p
 
17 mai er ikke en alkohol dag i vår familie.
17 mai er barnas dag.. pølser, is og brus.
Bunad, tog og leker. Sanking av russekort :)

Når dagen er ferdig er det å vrenge av seg bunaden, og velte seg sliten ned i sofan med TV.
 
Før jeg fikk barn, oooh yes. Men alltid med måte, hadde jo nasjonaldrakta på :rolleyes:
Nå handler alt om veslejenta vår, så nei, jeg drikker ikke da. Men et par glass på kvelden blir det sikkert :)
 
Hadde alltid champagnefrokost før, men nå er det så mange barn inni bildet hos venninnene mine at det naturlig nok har blitt slutt på :rolleyes:
 
Aldri når jeg er gravid eller om det er barn i nærheten. Når jeg har vært i 17.mai feriringer hvor det kun er voksne til stede, så er det bare snakk om 1 glass til middagen.
 
Back
Topp