Nysgjerrig, hvor mye har dere ordnet klart allerede?

Vi sto på bar bakke siden eldste er snart seks år og vi ga nesten bort alt «fordi vi aldri skulle ha en til» :p men så ombestemt vi oss jo :happy:Arvet mye av storesøsteren min som har en på ett år, og vogn og alt annet kjøpt inn, via Finn. Var ikke så stressa på det, men uka før «corona» ble jeg plutselig veldig stressa og handlet mesteparten. Så stengte jo hele Norge, skulle nesten tro instinktet/kroppen skjønte at noe var på ferdeo_O
 
Har en del etter kommende storebror, men er noe vi trenger uansett. Ikke sikker på om det er jente eller ikke, da mini gjemte seg sånn.
Hentet nyfødtsete til tripp trapp stolen på finn i dag. Har lyst på ny vogn også, men den jeg har lyst på virker som er veldig populær å kjøpe på finn. Forsvinner med en gang.
Hvilken vogn vil dere ha? :)
 
Vi har kjøpt baby jogger city elite :happy: Hadde tenkt til å kjøpe den brukt, men fant et godt tilbud på den i tillegg til at oldeforeldre la inn noen kroner. Er så fornøyd :happy:
Ja, den er jo på gode tilbud i ny og ne! Har bare tester sportsvognen til den, men likte den :) helt til den ble for stor og tung for en ødelagt rygg, dermed falt valget på en lettere vogn denne gangen..!
 
Ja, den er jo på gode tilbud i ny og ne! Har bare tester sportsvognen til den, men likte den :) helt til den ble for stor og tung for en ødelagt rygg, dermed falt valget på en lettere vogn denne gangen..!

Jeg syns den virker veldig lett jeg. 11,5 kg er ikke så ille. Men så hadde jeg en stor emmaljunga før da. Den er jo helt håpløs.
 
Jeg syns den virker veldig lett jeg. 11,5 kg er ikke så ille. Men så hadde jeg en stor emmaljunga før da. Den er jo helt håpløs.
Jeg måtte ryggopereres når jeg hadde den, da klarte jeg ikke å håndtere den i en del. Var nok en kombinasjon av dårlig form, dårlig rygg og at den ble uhåndterlig for min del på det tidspunktet. Hadde emmaljunga Edge før den, og den var så klart enda mye tyngre ;)
 
Back
Topp