Nyeste innkjøp

Wuhu, hvilken ble det? :)
Vi kjøpte ett merke vi ikke hadde hørt om før. Kjøpte den fra " den lille barne butikken" på Lillestrøm.
Marcel het den... Fikk vognen 3 i 1 og vognpose for 5050kr :) Genialt for meg med tynn lommebok.
6f9987c350be8f54d6930bfc73fd0b1a

Vi venter på vognen som kommer i neste uke, så har jeg kjøpt Ammepute og diverse saker fra Princess:)

Vi kjøpte ett merke vi ikke hadde hørt om før. Kjøpte den fra " den lille barne butikken" på Lillestrøm.
Marcel het den... Fikk vognen 3 i 1 og vognpose for 5050kr :) Genialt for meg med tynn lommebok.
6f9987c350be8f54d6930bfc73fd0b1a

Den så i hvert fall fin og god ut :) fikk dere med bilsete siden det var 3 i 1? I så fall er det visst mange av de ukjente merkene som kun er godkjent opp til 10 kg, og de er ikke lovlige etter norsk standard (skal være opp til 13 kg). Bare sånn til informasjon, for jeg holdt på å kjøpe en billig 3 i 1 jeg også, og spurte ei venninne som jobber på Baby shop om hvordan reglene er.

Ble mountain buggy 2015modellen, fikk sittedel + bagdel for 6000kr

En av de fine limited det ble på deg? Endte selv opp med vanlig 2015-modell, duo til 5k. Grei pris syns jeg, så nå håper vi bare den er god!

Den så i hvert fall fin og god ut :) fikk dere med bilsete siden det var 3 i 1? I så fall er det visst mange av de ukjente merkene som kun er godkjent opp til 10 kg, og de er ikke lovlige etter norsk standard (skal være opp til 13 kg). Bare sånn til informasjon, for jeg holdt på å kjøpe en billig 3 i 1 jeg også, og spurte ei venninne som jobber på Baby shop om hvordan reglene er.
Ikke lovlige? Er det regler på sånn??
Var med bilsete ja, opp til 10 kg.

Jeg fikk bare beskjed om at de bilsetene som går gjennom norsk standard er 0-13 kg. Jeg ville hørt eller søkt litt rundt, kan godt være jeg er feilinformert :) men den nye norske standarden for barneseter er streng!

Nei, den koster endel mer, men den samme vogna har kommet i ordinære farger så det ble nyeste modellen i svart for 5000kr. Bagdelen var også på tilbud i farge pepita for 1000kr. På babybanden. Ble tilogmed billigere enn å kjøpe pakketilbudet de også hadde. Fornøyd med det :) Hvor fant du den nye modellen for 5000kr med bag?

Jeg kjøpte pakketilbudet på babybanden, ser ikke at de har det inne nå. Ble usikker på om det var 2015-modellen nå, er ikke det den som heter V3? :p ikke så nøye på å ha det nyeste, men trodde det var den jeg bestilte, haha.

0-13kg på norsk standard ja. Var iallefall det i 2011 når jeg var på kurs med trygg trafikk for å kunne selge stoler. I tillegg er det nå blitt ulovlig å snu barna forovervendt før 14kg (?) også, så veldig mange bryter loven der også.. Vi har enda ikke snudd 3åringen på 18kg :p så pass på, er ikke sikkert den bilstoler på 0-10kg er godkjent norsk standard

Back
Topp