Vi kjøpte ett merke vi ikke hadde hørt om før. Kjøpte den fra " den lille barne butikken" på Lillestrøm.Wuhu, hvilken ble det?![]()
Marcel het den... Fikk vognen 3 i 1 og vognpose for 5050kr
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte ett merke vi ikke hadde hørt om før. Kjøpte den fra " den lille barne butikken" på Lillestrøm.Wuhu, hvilken ble det?![]()
Ble mountain buggy 2015modellen, fikk sittedel + bagdel for 6000krHvilken vogn ble det?![]()
Vi kjøpte ett merke vi ikke hadde hørt om før. Kjøpte den fra " den lille barne butikken" på Lillestrøm.
Marcel het den... Fikk vognen 3 i 1 og vognpose for 5050krGenialt for meg med tynn lommebok.
![]()
Ble mountain buggy 2015modellen, fikk sittedel + bagdel for 6000kr
Ikke lovlige? Er det regler på sånn??Den så i hvert fall fin og god utfikk dere med bilsete siden det var 3 i 1? I så fall er det visst mange av de ukjente merkene som kun er godkjent opp til 10 kg, og de er ikke lovlige etter norsk standard (skal være opp til 13 kg). Bare sånn til informasjon, for jeg holdt på å kjøpe en billig 3 i 1 jeg også, og spurte ei venninne som jobber på Baby shop om hvordan reglene er.
Ikke lovlige? Er det regler på sånn??
Var med bilsete ja, opp til 10 kg.
Nei, den koster endel mer, men den samme vogna har kommet i ordinære farger så det ble nyeste modellen i svart for 5000kr. Bagdelen var også på tilbud i farge pepita for 1000kr. På babybanden. Ble tilogmed billigere enn å kjøpe pakketilbudet de også hadde. Fornøyd med detHvor fant du den nye modellen for 5000kr med bag?
Vogn på vei i posten:-D kjøpte reiseseng i dag. Kjekt å ha hos min mor
Ikke lovlige? Er det regler på sånn??
Var med bilsete ja, opp til 10 kg.
Falt for funksjonaliteten da vi testet den ut på barnas hus.Den var sprek den![]()
Ka måtte du betaleFalt for funksjonaliteten da vi testet den ut på barnas hus.![]()