Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: strikketrollet
Bestilling fra ei fra BV
Enda så står det noen på strikkelista, er veldig fornøyde med disse [:D]
Hva driver dere med idag?
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Disse likte ei![:)]
Er de vanskelige å lage? Ta i betraktning at ei er en helt fersk strikker![8|][8D][:D]
ORIGINAL: Nøste77
Utrolig fine disse sitteunderlagene dine [:D]
Og så et par teite spørsmål fra meg [8D]
* ei rille; er det frem OG tilbake? Husker aldri dette fra gang til gang...
* har du filtet navnene og tegningene på disse nye underlagene og? De er jo så tynne og "fine" i forhold til de som oppskriften sto sammen med.
ORIGINAL: Cizza03
er disse strikket? kor kan man finne oppskriften?
ORIGINAL: Ripley
Underlagene dine er nydelige strikketrollet.
Kunne ikke ha strikket et til AK også, siden jeg har alt for lite garn, som du fikk med deg i sted.[8D] *hinte hinte*
ORIGINAL: *EnSolstråle*
holder på strikke en slik. lurer på om du kan forklare hvordan du gjør det med handtaket?? har aldri gjort slik før. [:D]
ORIGINAL: _Marte_
De var veldig fine! Men hvor store blir de etter at de er tovet?
holder på strikke en slik. lurer på om du kan forklare hvordan du gjør det med handtaket?? har aldri gjort slik før. [:D]
Så klart [:D]
Du strikker fem riller i starten på underlaget. Hvis du bruker mine mål så har du da lagt opp 70 masker. Strikk 25 masker, fell 20 masker og strikk de siste 25 maskene. Du feller ved å strikke en maske, strikke en til og dra den første maska over den neste. Slik fortsetter du til alle 20 er felt.
På neste omg så strikker du de første 25, og så legger du opp 20 nye masker over "hullet" og strikker de siste 25 maskene som normalt.
Og deretter er det bare å strikke hele underlaget, totalt 50 riller eller til ønsket lengde. Fell av alle maskene på samme måte som du felte ved håndtaket, og vips så er du ferdig [:)]
Var det forståelig? hehe..
ORIGINAL: _Marte_
De var veldig fine! Men hvor store blir de etter at de er tovet?
Takk [:D] Jeg har ikke noen hjemme akkurat nå, men jeg skal få tak i noen som har ett liggende som kan ta mål for meg [:)]
tusen takk [:D]
tar jeg da å legger opp slik jeg gjorde i starten bare å bruke de to trådene jeg har(strikker med to nøster med østlandsgarn) 1 trå på hver side istede for to som jeg hadde til å begynne med. så forsetter jeg å bruke begge trådene når jeg strikker. hvis du skjønner? vanskelig å forklare[:'(]