Nye underlag

ORIGINAL: strikketrollet

ORIGINAL: *EnSolstråle*
tusen takk [:D]
tar jeg da å legger opp slik jeg gjorde i starten bare å bruke de to trådene jeg har(strikker med to nøster med østlandsgarn) 1 trå på hver side istede for to som jeg hadde til å begynne med. så forsetter jeg å bruke begge trådene når jeg strikker. hvis du skjønner? vanskelig å forklare[:'(]

Tror jeg skjønner hva du mener. Den kanten vil jo bli tynnere da, så er litt usikker på hvordan det vil se ut.
Jeg pleier å legge opp slik; jeg bruker begge trådene og lager små løkker for å få en maske.. Vet ikke om det er rett, men det funker og ser ut som masker.

Tok ett bilde for å forklare, det er jo så vanskelig å skrive hva man gjør, hehe

tusen takk for hjelpa! da skal jeg prøve det [:D][:D]

Bare hyggelig [:D]
Bare spør hvis det er noe du lurer på, enten her eller på PM. Og så får du legge ut bilde når du er ferdig da, sånn at vi får se [:)]

Bare hyggelig [:D]
Bare spør hvis det er noe du lurer på, enten her eller på PM. Og så får du legge ut bilde når du er ferdig da, sånn at vi får se [:)]

Det skal jeg gjøre [:D]

ORIGINAL: _Marte_

De var veldig fine! Men hvor store blir de etter at de er tovet?

Takk [:D] Jeg har ikke noen hjemme akkurat nå, men jeg skal få tak i noen som har ett liggende som kan ta mål for meg [:)]

45x35 cm sies det på mld fra siste mottaker [:)]

Takk[:)]

Back
Topp