Nye tanker på veien til spire nr 2 ❤️

Hvordan gikk det på UL?

Og hurra for frøkna :D
Joda, hun sa ikke så mye altså. Fikk med meg at det var 7 follikler, hvor1 var på rundt 20mm, 2 på 14-16mm og 3 som var mindre enn 10mm. Tynn slimhinne også. Men det håper vi har kommet seg nå over helgen :)
 
Rugedag 9.

Kjenner egentlig ikke noe behov for å teste, men bare et behov for å vite. Ingen spesielle symptomer, oppblåst og tidvis murringer, men det kommer gjerne en times tid etter jeg har satt lutinus, så det er nok den. Har kanskje kjent det stikke litt i puppene, men ingen ømhet. Vet at det uansett er for tidlig å kjenne så alt for mange symptomer, spesielt når jeg ikke hadde noe særlig av de ved forrige svangerskap. Men en test er nært forestående. Har egentlig MR-time på tirsdag og må vite om jeg er gravid før det, for jeg tar ikke mr om testen er positiv. Såe.... ja..
 
Rugedag 9.

Kjenner egentlig ikke noe behov for å teste, men bare et behov for å vite. Ingen spesielle symptomer, oppblåst og tidvis murringer, men det kommer gjerne en times tid etter jeg har satt lutinus, så det er nok den. Har kanskje kjent det stikke litt i puppene, men ingen ømhet. Vet at det uansett er for tidlig å kjenne så alt for mange symptomer, spesielt når jeg ikke hadde noe særlig av de ved forrige svangerskap. Men en test er nært forestående. Har egentlig MR-time på tirsdag og må vite om jeg er gravid før det, for jeg tar ikke mr om testen er positiv. Såe.... ja..
Så spennende! Spent på testen din og håper på to streker:)
 
Så spennende! Satser på to streker i løpet av helga!
 
Negativ monitor og ukesindikator i dag. Rugedag 10. Kjedelig, men stålsetter meg for nye ferskforsøk.. Hadde håpet å slippe sprøytene igjen, men så heldig skulle jeg ikke være! Jaja
 
Negativ monitor og ukesindikator i dag. Rugedag 10. Kjedelig, men stålsetter meg for nye ferskforsøk.. Hadde håpet å slippe sprøytene igjen, men så heldig skulle jeg ikke være! Jaja
Åhhh, så utrolig leit å lese Mator :( Håpet sånn at dere slapp nytt ferskforsøk :(
 
God klem fine deg
 
Negativ monitor og ukesindikator i dag. Rugedag 10. Kjedelig, men stålsetter meg for nye ferskforsøk.. Hadde håpet å slippe sprøytene igjen, men så heldig skulle jeg ikke være! Jaja

Så trist med negativt resultat. Føler med deg.

:Heartpink Håper du bare trenger å stålsette deg for ett nytt ferskforsøk, ikke for flere nye... Satser på det blir et ferskforsøk som går fort unna, og som gir god uttelling!
 
God klem❤️
 
Æsj, det var trist :( Får du starte rett på nytt uttak nå før nyttår tror du?
 
Det var kjedelig å lese , håper du får forsøk snart :Heartbigred
God klem fine deg
Åhhh, så utrolig leit å lese Mator :( Håpet sånn at dere slapp nytt ferskforsøk :(
Tusen takk for alle gode klemmer og tanker! Detta var utrolig kjipt. Tok ny RFSU tidlig i kveld og det var ikke antydning til strek en gang, så legger dette forsøket herved bak meg.. Skal nok litt til å få noe utslag de neste dagene nå :(
 
Æsj, det var trist :( Får du starte rett på nytt uttak nå før nyttår tror du?
Nei, jeg må nok vente på tr nå og starte opp etter neste tr tror jeg, så blir nok ikke noe før i januar for min del nå. Fader ass..
 
Så trist med negativt resultat. Føler med deg.

:Heartpink Håper du bare trenger å stålsette deg for ett nytt ferskforsøk, ikke for flere nye... Satser på det blir et ferskforsøk som går fort unna, og som gir god uttelling!
Ja, vi kan jo håpe! Ble tre ferske før vi fikk lillemor, så klarer liksom ikke se for meg at det skal bli med ett denne gangen heller. Men skal selvfølgelig håpe❤️
 
Er evig takknemlig over den lille frøkna som ligger og sover i sengen sin, det gjør den negative testen i dag enklere å fordøye og akseptere. Allikevel så kjenner jeg igjen på følelser av urettferdighet. Jeg har ikke gått på prevensjon siden fødselen i november '17. Vi har ikke gjort noe som helst for å unngå en graviditet, truffet el en haug av ganger, allikevel så vil det seg ikke. Og nå med negativt fryseforsøk da. Det måtte jo bli sånn, ble jo sånn på samme tid for tre år siden. November er ingen god måned for forsøk tydeligvis :p

Med negativ RFSU tidlig i kveld, så tenker jeg det nok er kjørt uansett. Forsøk i desember kan jeg nok se langt etter, så da får vi håpe at jeg klarer å gjenta suksessen fra 2017, og bli gravid i en av de første månedene i 2020!
 
Er evig takknemlig over den lille frøkna som ligger og sover i sengen sin, det gjør den negative testen i dag enklere å fordøye og akseptere. Allikevel så kjenner jeg igjen på følelser av urettferdighet. Jeg har ikke gått på prevensjon siden fødselen i november '17. Vi har ikke gjort noe som helst for å unngå en graviditet, truffet el en haug av ganger, allikevel så vil det seg ikke. Og nå med negativt fryseforsøk da. Det måtte jo bli sånn, ble jo sånn på samme tid for tre år siden. November er ingen god måned for forsøk tydeligvis :p

Med negativ RFSU tidlig i kveld, så tenker jeg det nok er kjørt uansett. Forsøk i desember kan jeg nok se langt etter, så da får vi håpe at jeg klarer å gjenta suksessen fra 2017, og bli gravid i en av de første månedene i 2020!
Skjønner godt de følelsene av urettferdighet, og det nettopp det det ER. Vanvittig urettferdig!!
Om ikke det blir noe før nyåret krysser jeg alt for at dere gjentar suksessen:) Om ikke dette går slår vi følge på nyåret og satser på at starten på 2020 is the shit❤️
 
God klem ❤️ 2020 BLIR året!
 
Tiden snegler seg avgårde. Fikk blodprøveskjemaene i posten om mandag. Nå ber jeg til høyere makter om at sykehuset har åpent i romjulen, så jeg får tatt disse prøvene og ikke må vente til slutten på januar.. Typisk min flaks er at det er stengt! Utålmodig allerede:wacky:
 
Æsj, så kjipt med negativt forsøk :( sender en god klem ❤️
 
Back
Topp