Nye tanker på veien til spire nr 2 ❤️

Etter hva jeg har skjønt: fredag-tirsdag? Kommer an på hvilken dag egget er fryst ned. Jeg har todagers, så må vel bli på dag 3?
Ahha, da ble jeg litt klokere :D
 
Ahha, da ble jeg litt klokere :D
Ikke for å kuppe dagboka di, Mator men ville bare si at det sykehuset vi bruker så finnes det ingen feil dag å få maks på el ifht fryseforsøk, de justerer det, så det er deilig å tenke på, LIz :happy:

Håper du får el på "riktig " dag M:)
 
Var hos akupunktøren i dag, hun satte nåler for å starte blødning, da jeg venter det den nærmeste uken. Blir spennende å se om jeg har like mye effekt denne gangen. Vi lo litt mtp at sist jeg lå på benken der, så var det for å sette nåler i håp om å få i gang fødsel. Var enda 11 dager til termin, men jaggu gikk vannet 3t senere. Var mye annet i forbindelse med det forsøket hvor jeg ble gravid som jeg velger å tro var pga akupunkturen også, så vi satser på at det blir suksess denne gangen og:D
 
Og blødningen kom til morgen i dag :D
 
Effektiv hun akupunktøren din :p

Når skal du ha nytt innsett? :)
Veldig :D vet ikke når innsett blir enda! Kommer an på når Porsgrunn har tid til å ta tlf ...
 
Veldig :D vet ikke når innsett blir enda! Kommer an på når Porsgrunn har tid til å ta tlf ...
Gahh, så kjedelig :wtf: Håper de kan gi deg en tilbakemelding snart!
 
Gahh, så kjedelig :wtf: Håper de kan gi deg en tilbakemelding snart!
Fikk pent beskjed om at de ikke hadde tid til å prate i tlf, så må kommunisere via app. Helt håpløst. Fikk svar på den første meldingen i går, men ikke noe mer før i ettermiddag. Ingen dato for innsett selvfølgelig, men fikk dato for ultralyd :)
 
Jaja... dato for ultralyd er nå bra å ha klart.. for et system, det er jo mennesker de jobber med..:arghh:
 
Fikk pent beskjed om at de ikke hadde tid til å prate i tlf, så må kommunisere via app. Helt håpløst. Fikk svar på den første meldingen i går, men ikke noe mer før i ettermiddag. Ingen dato for innsett selvfølgelig, men fikk dato for ultralyd :)

Veldig rart at det skal være så store forskjeller fra de enkelte sykehus. De har gjerne større pågang enn Haugesund hvor jeg holder til?
 
Veldig rart at det skal være så store forskjeller fra de enkelte sykehus. De har gjerne større pågang enn Haugesund hvor jeg holder til?
Mye mulig! Jeg fikk tak i dem til sist og ul er i morgen :D
 
UL i morgen, spent på folikkelen. Høy på monitoren i dag, så blir spennende å se når maks slår ut :)

Lillemor er 2 år i morgen også, det er sykt. Fatter ikke hvor tiden blir av:wideyed:
 
Dag 3 med høy på monitor, tipper på maks i morgen eller mandag :)
 
UL i morgen, spent på folikkelen. Høy på monitoren i dag, så blir spennende å se når maks slår ut :)

Lillemor er 2 år i morgen også, det er sykt. Fatter ikke hvor tiden blir av:wideyed:
Åhhh, gratulerer så mye med vel overstått 2 års dag :Heartred
 
UL i morgen, spent på folikkelen. Høy på monitoren i dag, så blir spennende å se når maks slår ut :)

Lillemor er 2 år i morgen også, det er sykt. Fatter ikke hvor tiden blir av:wideyed:

Hvordan gikk det på UL?

Og hurra for frøkna :D
 
Gratulerer med 2 åring i hus :)
Håper det gikk fint på kontrollen
 
Back
Topp