Nye tanker på veien til spire nr 2 ❤️

Har hatt det alle tre gangene, vet egentlig ikke hvorfor, men det kan vel kanskje ha noe med at klinikken ønsker full kontroll? Har lest at det gjør det mer fleksibelt i hvert fall :) Vurderer å reise bort i vinterferien, burde gå fint det da!
Ja, det er vel det det beror på. Høres deilig ut med vinterferie, og det kan nok gjøre godt med en skikkelig oppladning, rett før dere er i gang. :love2
 
Jeg vurderer om jeg skal hoppe over en syklus, og kjenner samtidig på samme desemberstresset som deg. Men så tenker jeg at det tross alt er en bagatell, og noen må være født da også? Håper det blir baby snart... for oss alle!
 
Hei, hvordan går det?
Hei! :)

Jeg har helt glemt av at jeg har denne på åpent jeg! Men her er alt bra, håper jeg! Er gravid og 12+6 i dag :joyful: Mye bekymringer, men må sprøheten å stole på at kroppen og fosteret klarer dette fint! Enn du??
 
Hei! :)

Jeg har helt glemt av at jeg har denne på åpent jeg! Men her er alt bra, håper jeg! Er gravid og 12+6 i dag :joyful: Mye bekymringer, men må sprøheten å stole på at kroppen og fosteret klarer dette fint! Enn du??


Gratulere så utrolig mye :) Krysser fingrene for at det går fint med lille spire i magen din. Vi er akkurat i gang med å forsøke på nummer 2. Er i gang med medisinering i forbindelse med fryseforsøk
 
Gratulere så utrolig mye :) Krysser fingrene for at det går fint med lille spire i magen din. Vi er akkurat i gang med å forsøke på nummer 2. Er i gang med medisinering i forbindelse med fryseforsøk
Så spennende! Hvordan går det?
 
Back
Topp