Nye tanker på veien til spire nr 2 ❤️

Jeg tenker å begynne teste etter eggløsning nå ved neste mens. Har monitoren min og skal bestille til den, men tenker å ha noen strimler også. Har ikke testet etter eggløsning på noen år, så lurer litt på hvilke som er gode og hva jeg skal gå for? Tenker det er greit å teste litt nå i mnd før evt forsøk i naturlig syklus :)
 
Jeg tenker å begynne teste etter eggløsning nå ved neste mens. Har monitoren min og skal bestille til den, men tenker å ha noen strimler også. Har ikke testet etter eggløsning på noen år, så lurer litt på hvilke som er gode og hva jeg skal gå for? Tenker det er greit å teste litt nå i mnd før evt forsøk i naturlig syklus :)
Jeg brukte strimlene fra Billigtester denne runden også. Det er ikke lenger Wondfo, men de funka like bra på meg i alle fall :) Så spennende med kartlegging av syklus :D
 
Jeg brukte strimlene fra Billigtester denne runden også. Det er ikke lenger Wondfo, men de funka like bra på meg i alle fall :) Så spennende med kartlegging av syklus :D
Takk for info! Da skal jeg jaggu gå for det. Er der jeg brukte å bestille fra også :) Begynner å kjenne litt på hele greia nå. Det har liksom liggi så langt fram, nå er det her straks. Har enda ikke klart å tenke «det kan jo hende en av de to eskimoene gir oss et søsken». Henger nok sammen med at det er i naturlig syklus, stoler ikke helt på kroppen min enda :p
 
Takk for info! Da skal jeg jaggu gå for det. Er der jeg brukte å bestille fra også :) Begynner å kjenne litt på hele greia nå. Det har liksom liggi så langt fram, nå er det her straks. Har enda ikke klart å tenke «det kan jo hende en av de to eskimoene gir oss et søsken». Henger nok sammen med at det er i naturlig syklus, stoler ikke helt på kroppen min enda :p
Skjønner godt at det er sykt når det man har pratet om og tenkt på i så lang tid, plutselig er rett rundt hjørnet. Jeg håper virkelig at en av eskimoene blir en lillebrøster ❤️❤️
 
Spennende tider :D
 
Så spennende!! Jeg har en uåpnet pakke med testpinner til monitoren du kan få om du vil:)
 
Så spennende!! Jeg har en uåpnet pakke med testpinner til monitoren du kan få om du vil:)
Har du? Gjerne det! Sitter her og skal bestille nemlig. Hvor mange er det i pakken? Er jo så sykt mye jeg må tenke på plutselig. Har helt glemt hvordan dette fungerer jeg :p
 
Skjønner godt at det er sykt når det man har pratet om og tenkt på i så lang tid, plutselig er rett rundt hjørnet. Jeg håper virkelig at en av eskimoene blir en lillebrøster ❤️❤️
Takk, Enkefalos❤️ Føler nesten jeg er blitt tatt på senga, for her er hukommelsen vag! Glemt alt med vitaminer og folat og fikk meg en liten vekker når jeg skulle inn å bestille tester nå! Tenk at jeg har glemt det æ :p
 
Har du? Gjerne det! Sitter her og skal bestille nemlig. Hvor mange er det i pakken? Er jo så sykt mye jeg må tenke på plutselig. Har helt glemt hvordan dette fungerer jeg :p

Det er 20 EL-tester og 4 g-tester☺️ Bare send meg PM du☺️
 
CD 1

Da er en ny syklus i gang. Denne syklusen skal jeg i gang med LH-testing for å kartlegge litt fram mot fryseforsøk i naturlig syklus. Veldig spent på det greiene der kjenner jeg, da jeg ikke har noen erfaring med det fra tidligere. Og fordi jeg mener å huske at de to som ble fryst ned ikke var av topp kvalitet. Hmm. Ser for meg et avbrutt forsøk ja:shifty:
 
Håper du får feil og det ikke blir et avbrutt forsøk :Heartred

Spennende tider.
 
CD 16...

Høy på monitor og en el-test som ser slik ut... Hva pokker skjedde med 28 dagers syklus liksom?
7004949E-E702-47CA-9E24-662DEB9490C7.jpeg
 
CD 20 og maks på monitoren i går og i dag. Spent på når tr kommer da, for om den kommer om 8-9 dager er vel lutealfasen alt for kort... Heldigvis enda en måned til å teste etter el på, men frykter at jeg kanskje må kontakte Porsgrunn å spørre om styrt framfor naturlig om det fortsetter slik!
 
Luksus å lese papirene ordentlig. Skal jo ta letrozol ved forsøket, så da skal det vel gå i orden likevel. Ikke oppført noe progesteronstøtte da, kanskje jeg skal etterspørre det? Er kanskje ikke vanlig med sånt ved forsøk i naturlig syklus? Hm.
 
Back
Topp