Nye BV Gravid appen....

Den teller fortsatt for mange dager. Må man slette igjen og legge inn på nytt igjen da eller??

Jeg har sletta og lagt inn appen 5-6 ganger nå. Bildet fryses, eller så får jeg beskjed om at det er feil brukernavn og passord uten at jeg har lagt inn noe :o eller så går den ikke lenger enn til blått oppstartsbilde. Jaja...:P

Kan de fikse den snart eller? Sykt irriterende.. Bruker bare den lilla appen om dagen, men den er også forvirrende ang når man er i 3. trimester. Sier jeg er der nå, men jeg er jo bare 27+6..

Min også hengte seg opp og har lastet den ned på nytt to ganger. Og ift den andre appen som eg trur e svensk, så viser BV at det er 10dager mer til termin...

Appen er nå oppdatert. Håper at installasjonsproblemene er borte. Terminlengden er nå korrekt (283 dager). Beklager disse feilene!
Legg til magebilde kan tas bort under innstillinger.

Min har klikka helt... Logget inn, og nå står der ugyldig brukernavn og jeg får ikke gjort noe

Når man er 4+5, er man ikke i 5 uke da? Enten har alt jeg har hørt og lest vært feil, eller så plasserer appen min meg i feil uke, for den sier 4 uke når jeg er 4+5..

Appen er nå oppdatert. Håper at installasjonsproblemene er borte. Terminlengden er nå korrekt (283 dager). Beklager disse feilene!
Legg til magebilde kan tas bort under innstillinger.

Det er fortsatt feil på min. Viser feil når man skal lese dagens tekst. Henger en dag etter.

Du er 4 uker på vei når du er 4+5 ;)

Appen viser på en måte feil ang det med hvilken uke man er i også. Den lilla gravidappen er bedre på det. Man er jo i uke 5 når man er 4+0 til 4+6, men man er 4uker og f.eks 3 dager på vei :p
sånn som nå er jo jeg 31+2 på vei, og er i uke 32 :

ImageUploadedByBV Forum1430520618.625324.jpg

Back
Topp