SupremeOne
Elsker forumet
Da sier man jeg har fullgått 32 uker![]()
Mange som spør hvor mange måneder da.. Da kan man jo ikke si 32 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sier man jeg har fullgått 32 uker![]()
Nei da sier man mnd, da om ikke personen klarer å regne ut det selv. ( hvem klarer ikke det?)Mange som spør hvor mange måneder da.. Da kan man jo ikke si 32 ukerdet er like irriterende som når man spør hvor gammel en unge er, så svarer foreldrene 29 måneder
haha
Nei da sier man mnd, da om ikke personen klarer å regne ut det selv. ( hvem klarer ikke det?)
Helt vanlig å si at ungen er så og så mange mnd. Men jeg liker best å si 1 år osv![]()
JuppSå hvis jeg sier til deg at jeg er 28 uker, tar du det i hodet iløpet av noen sekunder hvor langt man er på vei da? Mange som ikke har vært gravide selv som ikke får helt til det, og som ikke engang vet hvor mange uker man går gravid. Ja, på barn foretrekker jeg mnd frem til de er 1 år, så får det gå i 1 år og 3 mnd, 1,5 år, 1 år og 9 mnd osvhaha

Jeg har sikkert sletta og lagt til nye appen 10000 ganger og funker til jeg går ut til noe annet. Da må jeg slette den igjen og laste den ned for å komme inn igjen. Jeg vil den skal funkeHvordan den teller hvilken uke, og hvilken dag er nok litt etter hvilken linje en legger seg på. Her henviser jeg til hvordan redaksjonen i Babyverden referer til dette.