Nye BV Gravid appen....

SupremeOne

Elsker forumet
For noe tull..

ImageUploadedByBV Forum1430042405.273618.jpg

Sier man går gravid i 294 dager og den regner uker og dager feil... Kokkos!! Andre som har reagert på dette?

Den der har jeg ikke sett noe til:)

Oppdaterte min i går og den vil ikke åpne seg :(

Får ikke til å lagre graviditeten der jeg ... Sletter seg selv hver gang jeg trykker på ferdig, selvom jeg har lagret det :(

Får ikke til å lagre graviditeten der jeg ... Sletter seg selv hver gang jeg trykker på ferdig, selvom jeg har lagret det :(

Synes oppdateringen var skikkelig dårlig. Jeg måtte slette og laste den ned igjen, hadde samme problem. Designet er bedre, men det er så mye feil med den..

Jeg har sletta min nå 2 ganger og den funket litt og henger seg igjen;( virker mye bedre selv om det er litt surr på den:(

Virka etter å ha lasta ned på nytt her og, men teller feil dagar.. Og likte layouten mykje betre før, no er alt på ei side..og det er mindre oversiktlig!

Reagerte å på at den teller lengre til termin.. Måtte også laste ned den igjen på nytt for den funket ikke etter oppdateringa...

Har også oppdatert men vil heller ikke åpne seg :/

Hei.
Appen er endelig oppdatert, men ser at oppdateringen fungerer dårlig om en ikke avinstallerer den gamle versjonen først.
Det at den teller over 280(282) dager var ikke bra. Det skal vi rette opp! Takk for tilbakemelding.

Den er full av reklame og.. Og den grå "legg inn bilde av magen" greia føles veldig i vegen. Får den ikkje vekk.. Tenker eg slettar heile appen, den har vore min favoritt, men no likar eg dei andre eg har mykje betre! Har denne på ipaden og, får huske å ikkje oppdatere der!

Den er full av reklame og.. Og den grå "legg inn bilde av magen" greia føles veldig i vegen. Får den ikkje vekk.. Tenker eg slettar heile appen, den har vore min favoritt, men no likar eg dei andre eg har mykje betre! Har denne på ipaden og, får huske å ikkje oppdatere der!

Helt enig! Den reklamen var irriterende! Og "legg inn bilder" kunne vært et alternativ andre steder enn akkurat der..

Jeg måtte også avinstallere den gamle appen før jeg kom inn igjen..

Back
Topp