Ny vogn?

Her er det mye å sette seg inn i skjønner jeg. Dette er vår første, så jeg er helt grønn når det kommer til det meste. Har alltid tenkt at en vogn er en vogn. :eek:

Samme her.. Hjelpemegvel :eek:
 
Jeg syns gt'n har vært litt utstødig om sønnen min har sovet i den på dagen, så har den brått veltet når han har prøvd å gå ut. Men jeg har veldig lyst på den City Elite med hardbag. Har hørt den hardbagen er litt liten, har dunoen erfaringer der? Sist fikk vi vinterbarn så da var det kjekt med storbag (hadde emmaljunga duo).
Men den er vel mye mindre? På elite er det stor avstand mellom hjulene, altså den er ganske bred. ( tror nesten den er bredere enn city cross)

Vi hadde city cross til de to andre, som også er "kjent for" å ha liten bag. Syns den var mer enn stor nok, men vi hadde ikke behov for vinterpose i den da. ( får bare sommerbarn :p) har byttet til sportsdel ved 4 og 5 måneder på de to andre. Er der jeg er litt skeptisk til elite, da får man ikke ha babyen vendt mot seg.
 
Noen som har erfaring med tfk med multi-xbagen? Jeg synes det er en utrolig god og solid vogn å trille( bare trilla sportsdel) til å være 3hjuling så sen ligger høyt opp på ønskelista. Jeg er en av de som ikke er begeistret for bugaboo da og har alltid vært emmaljunga og simo-fan.!
Den tfk med multi x bagen skal jeg ha!! Den er perfekt for oss
 
Den tfk med multi x bagen skal jeg ha!! Den er perfekt for oss
Ja, det er den jeg driver å spekulerer i. Syns den ser så slår seg så fint sammen. Men tror nok jeg må tenke litt på det og ev overtale samboeren ☺️
 
Men den er vel mye mindre? På elite er det stor avstand mellom hjulene, altså den er ganske bred. ( tror nesten den er bredere enn city cross)

Vi hadde city cross til de to andre, som også er "kjent for" å ha liten bag. Syns den var mer enn stor nok, men vi hadde ikke behov for vinterpose i den da. ( får bare sommerbarn :p) har byttet til sportsdel ved 4 og 5 måneder på de to andre. Er der jeg er litt skeptisk til elite, da får man ikke ha babyen vendt mot seg.


Ja det er det jeg lurer litt på også...dumt at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i sportsdelen :/ andre alternativer som er ganske like cityn da, med bakovervendt/vendbar sportsdel?
 
Står mellom City Elite eller en ganske ny på markedet som heter Bumbleride Indie :)

Hadde Emmaljunga city cross forrige gang, fin vogn, men denne gangen vil jeg ha tre hjul har jeg nylig bestemt meg for :)
 
Ja, det er den jeg driver å spekulerer i. Syns den ser så slår seg så fint sammen. Men tror nok jeg må tenke litt på det og ev overtale samboeren ☺️
Min mann ville ha en vogn han kunne føle seg matcho i, så da landet vi på denne! Også håndbremser var viktig for han :)
 
Back
Topp