Ny vogn?

Silla90

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som har lyst på ny vogn til andremann eller er jeg helt på jordet? Var jo fin den Emmaljungaen vi hadde til eldstemann, men er jo så mye annet fint ☺️
 
Eg kjøpte ny til 2 mann og solgte baggen så nå trenger eg bare ny bag:)
 
Har solgt vognen vi hadde til nummer en, han er 4 år nå, så eneste vi har i hus er en paraplytrille. Kommer til å kjøpe en Bugaboo Buffalo om alt går etter planen :)
 
Jeg vil også ha Buffalo :) Spørs om den passer til min skyhøye samboer og terrenget. Den er jo helt fantastisk i bil!!
Har ikke barn fra før, men vogn er en av de tingene jeg vil ha nytt. Og vi er så heldige å få det i julegave av morfar om spiren holder seg der.
 
Last edited by a moderator:
Tenke at jeg ønsker meg en silver cross denne gangen =) har city cross og scooter hjemme men søstera mi får låne city crossen til sin lille som kommer I desember =)
 
Min nr tre dette. Hadde en knall god emmaljunga Edge duo til de to første, men ble veldig lei av den tunge vogna på slutten med nr to. Så denne gangen blir det ny vogn ja;)
 
Har ikke vogn i hus, så må ha vogn i alle fall :)
 
Siden dette er mitt første barn, må jeg ha ny vogn. Akkurat nå heller jeg mot Emmaljunga Super Nitro :) Er litt usikker på sportsdelen, den ser liksom så åpen og kald ut. Noen som har erfaring med denne vogna? :)
 
Jeg ønsker meg også ny vogn selv om førstemann allerede har hatt to:) Ønsker meg en Bugaboo Buffalo, men så kom jeg over Emmaljunga Super Viking. Noen som har erfaring med denne? Fremdeles tidlig å tenke på vogn, men koser meg med å titte:)
 
Jeg ønsker meg også ny vogn selv om førstemann allerede har hatt to:) Ønsker meg en Bugaboo Buffalo, men så kom jeg over Emmaljunga Super Viking. Noen som har erfaring med denne? Fremdeles tidlig å tenke på vogn, men koser meg med å titte:)

Jeg har også kikket på Super Viking. Men synes bagen ser litt mindre ut? Og har du sett hvor lett og liten Buffalo blir når du slår den sammen? Jeg er solgt, men må uansett ta begge i nærmere øyesyn :p
Mannen på rundt 2m får vel ha et ord med i laget også, kontra meg på 1.65. Hehe.
 
Vi hadde bugaboo cameleon til første, og liker den veldig godt. Eneste med den er at for å få "snø hjul" så nå man sette på hjul som ikke er svingbare, og det var utrolig mye styr. Derfor elsker jeg at Bugaboo Buffalo har kombinert større hjul med svingbarhet:)
 
Jeg skal å ha bugaboo Buffalo!
 
Jeg har også kikket på Super Viking. Men synes bagen ser litt mindre ut? Og har du sett hvor lett og liten Buffalo blir når du slår den sammen? Jeg er solgt, men må uansett ta begge i nærmere øyesyn :p
Mannen på rundt 2m får vel ha et ord med i laget også, kontra meg på 1.65. Hehe.

Dette er første gang jeg svarer på et annet innlegg, så håper jeg ikke gjør noe feil nå:) Med førstemann hadde vi Bugaboo Cameleon og var veldig fornøyd med liggedelen. Sittedelen føltes litt trang og liten for vår ikke så lille ettåring, og hun sov heller ikke så godt i den. Vi byttet derfor til en TFK som egnet seg bedre til barnehagesoving. Må vel bare innse at jeg har vogndille og helst ønsker meg en for hver anledning:)
 
Dette er første gang jeg svarer på et annet innlegg, så håper jeg ikke gjør noe feil nå:) Med førstemann hadde vi Bugaboo Cameleon og var veldig fornøyd med liggedelen. Sittedelen føltes litt trang og liten for vår ikke så lille ettåring, og hun sov heller ikke så godt i den. Vi byttet derfor til en TFK som egnet seg bedre til barnehagesoving. Må vel bare innse at jeg har vogndille og helst ønsker meg en for hver anledning:)

Oj, vår gutt sov i bugaboo cameleon til han var 3,5 år han:) Og da rett over en meter lang!
 
Oj, vår gutt sov i bugaboo cameleon til han var 3,5 år han:) Og da rett over en meter lang!

Jeg ser at flere bruker vognen lenge og har et håp om at nestemann vil like Bugaboodesignet bedre enn førstemann:) For nå som hjulene er større og mer robuste må jo Buffalo være drømmevognen.
 
Brukte samme vogn til første og andre, city cross. Men nå er den utbrukt, kalesja er vinglete, understellet har fått seg en trøkk så den vil ikke alltid legge seg sammen pg litt sånt. Den fungerer dom sovevogn i bhg! Kjøpte ny babyjogger city elite når mellomste var rundt 1,5 tror jeg. Så jeg tipper vi kjøper bag til den denne gangen. Elsker vogna hvertfall :)
 
Noen som har erfaring med tfk med multi-xbagen? Jeg synes det er en utrolig god og solid vogn å trille( bare trilla sportsdel) til å være 3hjuling så sen ligger høyt opp på ønskelista. Jeg er en av de som ikke er begeistret for bugaboo da og har alltid vært emmaljunga og simo-fan.!
 
Back
Topp