Ny UL i dag :)

4+?? Det går ikke høyere.. Er du sikker? Og 4+ på hva? For er det ketoner så er det helt normalt, er det proteiner så er det langt verre!

Last edited:
4+?? Det går ikke høyere! Er du sikker? Og 4+ på hva? For er det ketoner så er det helt normalt, er det proteiner så er det langt verre!
Jm fikk utslag på 4+ og skulle sende det inn. Men hørte jeg ikke no var det ingenting å lenke på. Og har ikke hørt no.

Hatt +1, +2 eller +3 alle gangene tidligere. Blitt sendt inn hver dag, og aldri hørt no

Er dette tallet hun skriver på skjemaet
Met vet jeg ikke

Hmm, da er det vel ingenting da sikkert, kan jo være forurensing, utflod, mye rart så klart. Passer du på å vaske deg først og ta midtstråle da?

Yes, det er akkurat det. Første kom 32+6 av samme grunn, så føler meg mer forberedt denne gangen. Fikk svar på urinprøva nå, fått 1+ på proteiner, skal sendes til dyrking. Håper det bare er forurensing.
Hvordan går det med deg? Er du fortsatt på sykehuset?
Jeg skal inn til føden for ekstra kontroll i ettermiddag.

Hvordan går det med deg? Er du fortsatt på sykehuset?
Jeg skal inn til føden for ekstra kontroll i ettermiddag.
Så bra, da får de fulgt med! Jeg er skrevet ut, fine blodprøver og urinprøve, BT på 135/95 i dag tidlig. Herlig! Så håper det holder seg sånn og at det setter i gang av seg sjøl snart :)

Så bra, da får de fulgt med! Jeg er skrevet ut, fine blodprøver og urinprøve, BT på 135/95 i dag tidlig. Herlig! Så håper det holder seg sånn og at det setter i gang av seg sjøl snart :)
Å, så godt å høre! Bare siste innspurt igjen for deg nå (jeg er kjempemisunnelig)! :)

Å, så godt å høre! Bare siste innspurt igjen for deg nå (jeg er kjempemisunnelig)! :)
Ja dette svangerskapet har vært alt anna enn en walk in the park både psykisk og fysisk så jeg er SÅ klart for å bli ferdig og ALDRI gjøre dette igjen :P Fælt å si kanskje, men gå gravid er ikke min favorittsyssel :P

Hvordan smisket du deg til det? Jeg og vil ha:p hehe. Lagt på meg 15kg allerede. Hãper ikke det er en kjempe baby:o
Æsj, fikk visst ikke smisket meg til det alikevel:-P Jordmor hadde ombestemt seg siden ho fortsatt mener det ikke er noe grunnlag for det:-) Jaja, får vel bare være glad for at jeg er frisk, og at ikke det er noe som tyder på stor baby:-)

Ja dette svangerskapet har vært alt anna enn en walk in the park både psykisk og fysisk så jeg er SÅ klart for å bli ferdig og ALDRI gjøre dette igjen :p Fælt å si kanskje, men gå gravid er ikke min favorittsyssel :p
Skjønner deg godt!

Hvordan gikk det på kontroll i dag?

Skjønner deg godt!

Hvordan gikk det på kontroll i dag?
Jo, takk som spør, det gikk over all forventning! BT på 130/90 og negativ urinstix! Hurra! Så da er det bare å senke skuldrene til fredag og ny måling :D Så at du hadde fått gode nyheter idag også, kjempebra! :D

Jo, takk som spør, det gikk over all forventning! BT på 130/90 og negativ urinstix! Hurra! Så da er det bare å senke skuldrene til fredag og ny måling :D Så at du hadde fått gode nyheter idag også, kjempebra! :D
Å, så herlig! Ser ikke ut som det blir noe trøbbel for deg denne gangen :)
Håper du greier å nyte de siste ukene nå!

Back
Topp