4+?? Det går ikke høyere.. Er du sikker? Og 4+ på hva? For er det ketoner så er det helt normalt, er det proteiner så er det langt verre!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jm fikk utslag på 4+ og skulle sende det inn. Men hørte jeg ikke no var det ingenting å lenke på. Og har ikke hørt no.4+?? Det går ikke høyere! Er du sikker? Og 4+ på hva? For er det ketoner så er det helt normalt, er det proteiner så er det langt verre!
Er sikkert bare forurensning. Ja gjør detHmm, da er det vel ingenting da sikkert, kan jo være forurensing, utflod, mye rart så klart. Passer du på å vaske deg først og ta midtstråle da?
Hvordan går det med deg? Er du fortsatt på sykehuset?Yes, det er akkurat det. Første kom 32+6 av samme grunn, så føler meg mer forberedt denne gangen. Fikk svar på urinprøva nå, fått 1+ på proteiner, skal sendes til dyrking. Håper det bare er forurensing.
Så bra, da får de fulgt med! Jeg er skrevet ut, fine blodprøver og urinprøve, BT på 135/95 i dag tidlig. Herlig! Så håper det holder seg sånn og at det setter i gang av seg sjøl snartHvordan går det med deg? Er du fortsatt på sykehuset?
Jeg skal inn til føden for ekstra kontroll i ettermiddag.
Å, så godt å høre! Bare siste innspurt igjen for deg nå (jeg er kjempemisunnelig)!Så bra, da får de fulgt med! Jeg er skrevet ut, fine blodprøver og urinprøve, BT på 135/95 i dag tidlig. Herlig! Så håper det holder seg sånn og at det setter i gang av seg sjøl snart
Ja dette svangerskapet har vært alt anna enn en walk in the park både psykisk og fysisk så jeg er SÅ klart for å bli ferdig og ALDRI gjøre dette igjen Fælt å si kanskje, men gå gravid er ikke min favorittsysselÅ, så godt å høre! Bare siste innspurt igjen for deg nå (jeg er kjempemisunnelig)!
Æsj, fikk visst ikke smisket meg til det alikevel Jordmor hadde ombestemt seg siden ho fortsatt mener det ikke er noe grunnlag for det Jaja, får vel bare være glad for at jeg er frisk, og at ikke det er noe som tyder på stor babyHvordan smisket du deg til det? Jeg og vil ha hehe. Lagt på meg 15kg allerede. Hãper ikke det er en kjempe baby
Skjønner deg godt!Ja dette svangerskapet har vært alt anna enn en walk in the park både psykisk og fysisk så jeg er SÅ klart for å bli ferdig og ALDRI gjøre dette igjen Fælt å si kanskje, men gå gravid er ikke min favorittsyssel
Jo, takk som spør, det gikk over all forventning! BT på 130/90 og negativ urinstix! Hurra! Så da er det bare å senke skuldrene til fredag og ny måling Så at du hadde fått gode nyheter idag også, kjempebra!Skjønner deg godt!
Hvordan gikk det på kontroll i dag?
Å, så herlig! Ser ikke ut som det blir noe trøbbel for deg denne gangenJo, takk som spør, det gikk over all forventning! BT på 130/90 og negativ urinstix! Hurra! Så da er det bare å senke skuldrene til fredag og ny måling Så at du hadde fått gode nyheter idag også, kjempebra!