Ny UL i dag :)

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Ny kontroll på vekst, fostervannsmengde og hjerteslag, og alt så heldigvis bra ut. Tuppa ble målt til å veie 1400,rart å tenke på at da forrige ble født så veide hun 1818g :) Jeg er 29+5 i dag, noen andre som har vært til vekstestimering i det siste?

2 uker siden på imorgen uke 27+3 å da var h*n 980 gram. 1 uke til ny kontroll å er veldig spent fordi symfysemålet mitt har flatet ut litt, til innenfor normalen hehe

Tenk at de har blitt så store :) Må på UL igjen om to uker for å følge med, siden det skjedde så fort og i disse uker sist. Krysser fingra for at alt fortsetter å holde seg bra :) Blir UL på deg også da sikkert? Du får det kanskje ofte uansett?

Tenk at de har blitt så store :) Må på UL igjen om to uker for å følge med, siden det skjedde så fort og i disse uker sist. Krysser fingra for at alt fortsetter å holde seg bra :) Blir UL på deg også da sikkert? Du får det kanskje ofte uansett?
Hei!!

Jeg skal på sykehuset på kontroll på fredag da mitt symfysemål flatet ut. Snuppa ligger i tverrleie, men de ville kontrolle vekst, blodtilstømning osv for sikkerhets skyld. Brukte de bare ordinær 2d eller fikk du se gullet på 3d også? Kjenner jeg grugleder meg :-) Blir kjekt å høre hvor stor hun er og se henne på ul.

De har nok bare 2d på Lillehammer der jeg er, så det blir svart/hvitt. De bruker sikkert 3d hvis de har det, må jo de mye bedre med det tenker jeg? Neimen om jeg vet. Bra de kontrollerer deg, da får du en grundig sjekk! De måler hjertelyd og alt sammen, så da er man relativt trygg på at det meste står bra til etter en sånn undersøkelse :)

Skal på UL imårra! Gleder meg. Håper jeg går vite kjønn også. De skal i første omgang sjekke morkakens plassering- om den er flyttet opp. Tro om de tar vekstestimering også da?
32+5 :) :)

Var på vekstkontroll for 2 uker siden, og skal igjen om 2 uker:) Jeg var da ca 27 uker og den lille veide da rundt 1 kg.

De sjekker nok vekst og gjennomstrømning i navlestreng når de har mulighet. Jeg var der på fredag, på 32+0,da var tuppa "uten tvil ei jente" og veide 1860 gram, 40gram mer enn storesøster da hun ble født <3

:HeartredVar på UL idag :) så morsomt å se babyen igjen :) 32+6 Hun mente gutten var 2150 gram - ja jeg fikk vite det var en prins :) og morkaka hadde flytta seg og alt så fint ut. Har vært litt bekymra for svulst i livmora, men hun fant ingenting. Alltids noe å bekymre seg for hehe. Men ALT ER BRA! :Heartbigred

:HeartredVar på UL idag :) så morsomt å se babyen igjen :) 32+6 Hun mente gutten var 2150 gram - ja jeg fikk vite det var en prins :) og morkaka hadde flytta seg og alt så fint ut. Har vært litt bekymra for svulst i livmora, men hun fant ingenting. Alltids noe å bekymre seg for hehe. Men ALT ER BRA! :Heartbigred
Så bra!! Da er det bare å senke skuldra og nyte tida som er igjen! :D

Ny kontroll i dag, 34+0. Alt så fint ut og tuppa veide ca. 2340g! Begynner å bli så stor! Alt så bra ut, ny kontroll 2 . januar. :D

Back
Topp