Ny kontroll på vekst, fostervannsmengde og hjerteslag, og alt så heldigvis bra ut. Tuppa ble målt til å veie 1400,rart å tenke på at da forrige ble født så veide hun 1818g Jeg er 29+5 i dag, noen andre som har vært til vekstestimering i det siste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!!Tenk at de har blitt så store Må på UL igjen om to uker for å følge med, siden det skjedde så fort og i disse uker sist. Krysser fingra for at alt fortsetter å holde seg bra Blir UL på deg også da sikkert? Du får det kanskje ofte uansett?
Vet du det ikke enda? Lille vært sjenert?Skal på UL imårra! Gleder meg. Håper jeg går vite kjønn også. De skal i første omgang sjekke morkakens plassering- om den er flyttet opp. Tro om de tar vekstestimering også da?
32+5
Vet du det ikke enda? Lille vært sjenert?
Så bra!! Da er det bare å senke skuldra og nyte tida som er igjen!Var på UL idag så morsomt å se babyen igjen 32+6 Hun mente gutten var 2150 gram - ja jeg fikk vite det var en prins og morkaka hadde flytta seg og alt så fint ut. Har vært litt bekymra for svulst i livmora, men hun fant ingenting. Alltids noe å bekymre seg for hehe. Men ALT ER BRA!
Ble det keisersnitt eller?Jeg var inne for å sjekke om jeg skulle ha keisersnitt 32+1. Da veide hu rundt 1800 sa de
Ble det keisersnitt eller?
Så bra! Det er vel det beste, selv om keisersnitt føles som den enkle løsningen der og daNei, normal fødsel. Morskaka hadde trukket seg riktig på plass.