Ny uke!

Hallo hallo!

Vi har det så travelt denne uken så blir lite tid til annet enn flyttingen. :p

Malerne er i full gang. De har sparklet alle soverommene og malt tak i 1. Og 2.etasje, kjelleren gjør vi ikke noe med enda. Så har de malt gang og stue, og trappegang, og skal male alle soverommene også. :) Blir veldig bra!

Jeg har fått fylt i det meste på kjøkkenet. Men det er mye mindre skapplass enn hva jeg er vant til, så plages litt med logitiskken. :p Mye må oppbevares i boden i kjelleren, som jeg før har hatt på kjøkkenet. Turutstyr, juleservise etc.

Idag skal jeg og Hermine ut å kjøpe hyller til et langskap på kjøkkenet. Det har ingen hyller for de som bodde der hadde støvsugeren i kjøkkenskapet :eek: Den sette jeg heller i kjelleren så kan jeg ha mat i langskapet. :p
 
Hallo hallo!

Vi har det så travelt denne uken så blir lite tid til annet enn flyttingen. :p

Malerne er i full gang. De har sparklet alle soverommene og malt tak i 1. Og 2.etasje, kjelleren gjør vi ikke noe med enda. Så har de malt gang og stue, og trappegang, og skal male alle soverommene også. :) Blir veldig bra!

Jeg har fått fylt i det meste på kjøkkenet. Men det er mye mindre skapplass enn hva jeg er vant til, så plages litt med logitiskken. :p Mye må oppbevares i boden i kjelleren, som jeg før har hatt på kjøkkenet. Turutstyr, juleservise etc.

Idag skal jeg og Hermine ut å kjøpe hyller til et langskap på kjøkkenet. Det har ingen hyller for de som bodde der hadde støvsugeren i kjøkkenskapet :eek: Den sette jeg heller i kjelleren så kan jeg ha mat i langskapet. :p
Like greet å ha turting og servise til jul et annet sted da :)
Så kjekt med langskap! Det ønsker jeg meg også!!
 
Hallo hallo!

Vi har det så travelt denne uken så blir lite tid til annet enn flyttingen. :p

Malerne er i full gang. De har sparklet alle soverommene og malt tak i 1. Og 2.etasje, kjelleren gjør vi ikke noe med enda. Så har de malt gang og stue, og trappegang, og skal male alle soverommene også. :) Blir veldig bra!

Jeg har fått fylt i det meste på kjøkkenet. Men det er mye mindre skapplass enn hva jeg er vant til, så plages litt med logitiskken. :p Mye må oppbevares i boden i kjelleren, som jeg før har hatt på kjøkkenet. Turutstyr, juleservise etc.

Idag skal jeg og Hermine ut å kjøpe hyller til et langskap på kjøkkenet. Det har ingen hyller for de som bodde der hadde støvsugeren i kjøkkenskapet :eek: Den sette jeg heller i kjelleren så kan jeg ha mat i langskapet. :p
Så greit å få satt på plass ting i skapene. Det er sååå kjedelig :p

Håper dere fant hyller :)
 
Vi har vært å besøkt gamle bhg til M og W. De var så glade for å komme å hilse på. Kjente igjen flere av barna og de voksne. Rart :-D

Jeg er utrolig trøtt og føler meg på vei til å bli syk. Håper ikke det... Skal uansett gå og jogge kl 19 :) :)

Mina er uten bleie. Første gang, så spent. Hun har aldri tissa på do, men en gang må være den første :)

Hva skal dere i dag?
 
Takk. Ja, hun vet å sjarmere hehe...

ALT FINT MED DERE? ops... caps lock..

Haha skulle tro jeg hørte/så dårlig her :p haha.. alt fint her med oss :) men var gåen i nakken igår pga senga til Liana og det styret der! Dere har det bra å?
 
Haha skulle tro jeg hørte/så dårlig her :p haha.. alt fint her med oss :) men var gåen i nakken igår pga senga til Liana og det styret der! Dere har det bra å?
Hehe.. :-D
Flink til å ordne opp du!
Ungene har det bra... Jeg er ikke i slaget.... :-(
 
Hehe.. :-D
Flink til å ordne opp du!
Ungene har det bra... Jeg er ikke i slaget.... :-(

Må jo det når ingen andre her gjør det :p haha :D

Uff å
Så så kjipt :( håper du ikke blir veldig syk nå da! Hvordan har det gått med Mina uten bleie? :) Liana tisser mye på potta, men setter hun der bare når hun skal av med en bleie :p
 
Må jo det når ingen andre her gjør det :p haha :D

Uff å
Så så kjipt :( håper du ikke blir veldig syk nå da! Hvordan har det gått med Mina uten bleie? :) Liana tisser mye på potta, men setter hun der bare når hun skal av med en bleie :p
Takk. Håper ikke det :-(
Hun tissa på gulvet etter 1 time :p.... Satt på do 8 ganger før det, men ingen tiss som kom haha... Så ble det dusj etter det og bleie hehe.

Hva gjør dere? :)
 
God morgen!
Så spennende at Mina får prøve seg uten bleie :)
I går var jeg på jobb og hadde en super vakt!
Minsten og jeg har begyt dagen med iPad og kaffe i senga :p
 
Takk. Håper ikke det :-(
Hun tissa på gulvet etter 1 time :p.... Satt på do 8 ganger før det, men ingen tiss som kom haha... Så ble det dusj etter det og bleie hehe.

Hva gjør dere? :)

Haha typisk det der! Var sånn her å for noen uker siden.. men har ikke turt å la hun gå uten bleie fordi hun bæsjer jo uten forvarsel enda og har stort sett alltid tiss i bleia å :p

Idag er jeg på jobb igjen :)
 
Fru H: seng, iPad og kaffe hørtes fint ut :D her kom Liana tuslende inn på rommet vårt kl 6 :p jeg sa at hun kan komme opp i senga, men at hun må være stille. "Ja jeg må være stille, må ikke vekke Leoh" sa hun høyt flere ganger :p haha.. gikk strålende det! ;)


God formiddag :)
Siste dag på jobb, og er snart ferdig :) da må jeg handle litt før jeg går hjem til pizza-laging og husvask :p Liana trives godt på stor avdeling, men merker hun er mer sliten! Er et helt annet tempo der, men ser tydelig at hun trenger det og større utfordringer :)

Hva gjør dere? Alt bra? :)
 
Fru H: seng, iPad og kaffe hørtes fint ut :D her kom Liana tuslende inn på rommet vårt kl 6 :p jeg sa at hun kan komme opp i senga, men at hun må være stille. "Ja jeg må være stille, må ikke vekke Leoh" sa hun høyt flere ganger :p haha.. gikk strålende det! ;)


God formiddag :)
Siste dag på jobb, og er snart ferdig :) da må jeg handle litt før jeg går hjem til pizza-laging og husvask :p Liana trives godt på stor avdeling, men merker hun er mer sliten! Er et helt annet tempo der, men ser tydelig at hun trenger det og større utfordringer :)

Hva gjør dere? Alt bra? :)

Mannen måtte opp kl 5 i dag, så da minsten kom i vår seng 04.45 var jeg helt sikker på at han kom til å våkne og ta morgen når mannens klokke ringte! Heldigvis våknet mannen, og slo av klokka si før han stod opp!!!
Litt bedre å sove til nesten 6.30!

Jeg gjør litt skolearbeid i dag. Men det går trådt. Jeg har hvertfall fått lest litt og satt meg mer inn i en oppgave jeg snart må begynne på.

kl 13 skal jeg hente T, og vi skal ha samtale sammen med læreren for å høre hvordan skolehverdagen er for han. Etter det skal vi gå oss tur til butikken før vi henter Lillebror. 1.klasse skal ha vinterdag i dag, med aking, grilling og sosialt samvær fra kl 16, så da kjøper vi oss noe å grille og går bort dit i ettermiddag :)
 
Haha typisk det der! Var sånn her å for noen uker siden.. men har ikke turt å la hun gå uten bleie fordi hun bæsjer jo uten forvarsel enda og har stort sett alltid tiss i bleia å :p

Idag er jeg på jobb igjen :)
Hehe. Skikkelig typisk :-D Gleder meg til hun er bleiefri :)
 
Ja. Spennende :) Blir nok mange uhell :p
Ja, masse uhell blir det nok :) men det går seg utrolig fort til, bare de får hjelp til å assosiere do/potte med tiss og bæsj istedet for å være vandt med å kunne gjøre fra seg når og hvor som helst :)
 
Jeg er ikke i form... Men ikke feber.. Bare fryser, sår hals og hodepine. .. Kjipt... Hva gjør dere? :)
 
Back
Topp