Takk. Ja, hun vet å sjarmere hehe...Haha for et sjarmtroll! Nusselig
ALT FINT MED DERE? ops... caps lock..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Ja, hun vet å sjarmere hehe...Haha for et sjarmtroll! Nusselig
Like greet å ha turting og servise til jul et annet sted daHallo hallo!
Vi har det så travelt denne uken så blir lite tid til annet enn flyttingen.
Malerne er i full gang. De har sparklet alle soverommene og malt tak i 1. Og 2.etasje, kjelleren gjør vi ikke noe med enda. Så har de malt gang og stue, og trappegang, og skal male alle soverommene også. Blir veldig bra!
Jeg har fått fylt i det meste på kjøkkenet. Men det er mye mindre skapplass enn hva jeg er vant til, så plages litt med logitiskken. Mye må oppbevares i boden i kjelleren, som jeg før har hatt på kjøkkenet. Turutstyr, juleservise etc.
Idag skal jeg og Hermine ut å kjøpe hyller til et langskap på kjøkkenet. Det har ingen hyller for de som bodde der hadde støvsugeren i kjøkkenskapet Den sette jeg heller i kjelleren så kan jeg ha mat i langskapet.
Så greit å få satt på plass ting i skapene. Det er sååå kjedeligHallo hallo!
Vi har det så travelt denne uken så blir lite tid til annet enn flyttingen.
Malerne er i full gang. De har sparklet alle soverommene og malt tak i 1. Og 2.etasje, kjelleren gjør vi ikke noe med enda. Så har de malt gang og stue, og trappegang, og skal male alle soverommene også. Blir veldig bra!
Jeg har fått fylt i det meste på kjøkkenet. Men det er mye mindre skapplass enn hva jeg er vant til, så plages litt med logitiskken. Mye må oppbevares i boden i kjelleren, som jeg før har hatt på kjøkkenet. Turutstyr, juleservise etc.
Idag skal jeg og Hermine ut å kjøpe hyller til et langskap på kjøkkenet. Det har ingen hyller for de som bodde der hadde støvsugeren i kjøkkenskapet Den sette jeg heller i kjelleren så kan jeg ha mat i langskapet.
Takk. Ja, hun vet å sjarmere hehe...
ALT FINT MED DERE? ops... caps lock..
Hehe.. :-DHaha skulle tro jeg hørte/så dårlig her haha.. alt fint her med oss men var gåen i nakken igår pga senga til Liana og det styret der! Dere har det bra å?
Hehe.. :-D
Flink til å ordne opp du!
Ungene har det bra... Jeg er ikke i slaget.... :-(
Takk. Håper ikke det :-(Må jo det når ingen andre her gjør det haha
Uff å
Så så kjipt håper du ikke blir veldig syk nå da! Hvordan har det gått med Mina uten bleie? Liana tisser mye på potta, men setter hun der bare når hun skal av med en bleie
Takk. Håper ikke det :-(
Hun tissa på gulvet etter 1 time .... Satt på do 8 ganger før det, men ingen tiss som kom haha... Så ble det dusj etter det og bleie hehe.
Hva gjør dere?
Fru H: seng, iPad og kaffe hørtes fint ut her kom Liana tuslende inn på rommet vårt kl 6 jeg sa at hun kan komme opp i senga, men at hun må være stille. "Ja jeg må være stille, må ikke vekke Leoh" sa hun høyt flere ganger haha.. gikk strålende det!
God formiddag
Siste dag på jobb, og er snart ferdig da må jeg handle litt før jeg går hjem til pizza-laging og husvask Liana trives godt på stor avdeling, men merker hun er mer sliten! Er et helt annet tempo der, men ser tydelig at hun trenger det og større utfordringer
Hva gjør dere? Alt bra?
Hehe. Skikkelig typisk :-D Gleder meg til hun er bleiefriHaha typisk det der! Var sånn her å for noen uker siden.. men har ikke turt å la hun gå uten bleie fordi hun bæsjer jo uten forvarsel enda og har stort sett alltid tiss i bleia å
Idag er jeg på jobb igjen
Ja. Spennende Blir nok mange uhellGod morgen!
Så spennende at Mina får prøve seg uten bleie
I går var jeg på jobb og hadde en super vakt!
Minsten og jeg har begyt dagen med iPad og kaffe i senga
Så herlig med utelek og fint vær.Vi har vært ute i hagen og lekt i solen... Hva gjør dere? :-D
Ja, masse uhell blir det nok men det går seg utrolig fort til, bare de får hjelp til å assosiere do/potte med tiss og bæsj istedet for å være vandt med å kunne gjøre fra seg når og hvor som helstJa. Spennende Blir nok mange uhell
Ja, må nyte det flotte været :-DSå herlig med utelek og fint vær.