Ja, er helt klart noe i det, er bare det og hive seg ut døren som er litt tungt Er så deilig med frisk luft og vårvær, merker det gir så mye ekstra energi også, noe som er sårt trengt om dagen;p
Deilig det ikke er så tung jobb for hodet idag, hva går tema ut på?
Ingenting er bedre enn friske og raske barn Hvordan er formen til Eskil nå mht astma og melkeintoleransen? Og hvordan er formen din? Er du blitt helt frisk igjen og energien tilbake? Mener og huske du hadde lite energi?
Oj, det er jo en liten stund han skal være borte:/ Har du mye hjelp av familien til og få alt til og gå rundt?
Jeg har skrevet en liten update på secret om oss
Vi skal skrive en 15 sidersoppgave i et emne som heter Forebgyggende arbeid med utsatte barn, unge og deres familier. Så har vi valgt å skrive om forebygging blant enslige mindreårige flyktninger, en gruppe som to av oss fire på gruppen jobber med. Stort, men spennende tema. Utfordringen blir nok å begrense oss nok
Eskil er ganske fin nå, han tåler melk (ikke så godt ren melk, men omtrent alt annet) og er ikke så ofte tett om vi passer på å gi flutide hver dag.
Jeg er i grei form, egentlig. Jeg slet mye med formen etter halsbetennelse i mai i fjor, det tok skikkelig lang tid før jeg følte meg ovenpå igjen, men det går egentlig greit nå.
Familien stiller masse opp, ja
Jeg har lest oppdateringen din, og skal svare når jeg får bedre tid