Ny uke!

Hallo!

Vi har vært på sjekk hos legen mht øret til Hermine idag. Det så enda ikke bra ut, så legen sendte henvisning til øre-, nese-, halsspesialist. Så får vi se hva de finner ut. Det var visst fare for nedsatt hørsel. :eek:

Vi har sagt farvel i bhg (Hermine ville ikke dit), vært innom hjemme så Hermine fikk se kaoset som er årsaken til at vi bor hos besteforeldrene og så sovna hun i bilen på tur hjem.

Jeg sniker meg til kaffe og litt mat mens hun sover, så får vi finne på noe i regnværet etterpå. :)
 
Hallo!

Vi har vært på sjekk hos legen mht øret til Hermine idag. Det så enda ikke bra ut, så legen sendte henvisning til øre-, nese-, halsspesialist. Så får vi se hva de finner ut. Det var visst fare for nedsatt hørsel. :eek:

Vi har sagt farvel i bhg (Hermine ville ikke dit), vært innom hjemme så Hermine fikk se kaoset som er årsaken til at vi bor hos besteforeldrene og så sovna hun i bilen på tur hjem.

Jeg sniker meg til kaffe og litt mat mens hun sover, så får vi finne på noe i regnværet etterpå. :)
Greit å ha sagt hadet til den gamle barnehagen da, og avslutte helt =)

Kos deg med kaffe. Her er det også kaffe og litt druer. Jeg satte i gang et vanvittig ryddeprosjekt, så jeg må gjøre meg ferdig før jobb :p
 
Fru H: Supert at E ville til barnehagen da :D:D:D storebror koste seg nok med frokost foran tv'en ;)


Marian87: Da passer det jo bra at dere bytter bhg! Så får vi håpe at ting går litt lettere i den nye :)
Kansje Hermine må få satt inn dren?


God dag :)
Vært på jobb idag og nå har jeg dusjet! Må få ryddet litt her hjemme og sette på klesvask :) ellers ikke mye nytt!
Men har fått bekreftet teorien min om hvorfor Liana har vært litt hissig og sår i det siste da! Nå har 3 tenner laget hull på tannkjøttet! Tenkte meg det, for har hendt hun har sagt hun har vondt i munn ;) så de 2 siste hjørnetennene har så vidt åpnet tannkjøttet, og én jeksel er bitte litt ute! Antageligvis er de 3 andre på tur ut å :)

Ønsker dere alle en riktig god dag!
 
Fru H: Supert at E ville til barnehagen da :D:D:D storebror koste seg nok med frokost foran tv'en ;)


Marian87: Da passer det jo bra at dere bytter bhg! Så får vi håpe at ting går litt lettere i den nye :)
Kansje Hermine må få satt inn dren?


God dag :)
Vært på jobb idag og nå har jeg dusjet! Må få ryddet litt her hjemme og sette på klesvask :) ellers ikke mye nytt!
Men har fått bekreftet teorien min om hvorfor Liana har vært litt hissig og sår i det siste da! Nå har 3 tenner laget hull på tannkjøttet! Tenkte meg det, for har hendt hun har sagt hun har vondt i munn ;) så de 2 siste hjørnetennene har så vidt åpnet tannkjøttet, og én jeksel er bitte litt ute! Antageligvis er de 3 andre på tur ut å :)

Ønsker dere alle en riktig god dag!
Tenner er så slitsomt :-( :-( og vondt for de! Hvor mange tenner mangler hun? Heldigvis ferdig her. Mareritt hver gang :-(

Flink som jobber og står på :-D
 
Vi tok oss en pause fra alt som har med flytting å gjøre og dro på Charlottenberg senteret. Spiste på mc donalds og koste oss :-D Nå skal vi hjem til ryddingen. . Men blir godt å bli ferdig.... EN dag haha!.
Håper dere har det fint :)
8240f3c91cdef3ed7b2a4163674f8275
 
Tenner er så slitsomt :-( :-( og vondt for de! Hvor mange tenner mangler hun? Heldigvis ferdig her. Mareritt hver gang :-(

Flink som jobber og står på :-D

Med de tre hun får nå, så er det til sammen 6 tenner! Så håper de 3 siste kommer i samme slengen, så hun blir ferdig :) tydelig at det kan være vondt ja! Jeg støtter hvertfall ikke forskerne som sier ay barn ikke kjenner tannutbrudd :p
 
Vi tok oss en pause fra alt som har med flytting å gjøre og dro på Charlottenberg senteret. Spiste på mc donalds og koste oss :-D Nå skal vi hjem til ryddingen. . Men blir godt å bli ferdig.... EN dag haha!.
Håper dere har det fint :)
8240f3c91cdef3ed7b2a4163674f8275

Så koselig å ta en sånn pause da :) kan tenke meg det krever sitt å ordne alt på plass når man har barna hjemme! :p
 
Jeg har vært å gått/jogget... deilig. Kun 4 km, men en start :)

Hva gjør dere? :-D
 
Jeg har vært å gått/jogget... deilig. Kun 4 km, men en start :)

Hva gjør dere? :-D
Ja, er vanskelig :-(

Hvordan går det med dere? Trives Liana på den nye avdelingen? :)

Å så flink du er!! Deilig å få beveget seg ute :)

Det går bra, takk <3 hva med dere? Slitne for tiden kansje? Har dere fått masse på plass nå? :)

Liana trives godt virker det som :) hadde vært å matet ender idag;) også får hun jo vært mye mer ute nå enn når hun gikk på den andre avdelingen! Og de to dagene her så har hun spist bra til middag! Så håper det er pga at det er mer aktivt der..for hun spiser så dårlig til middag ellers ;)
 
Å så flink du er!! Deilig å få beveget seg ute :)

Det går bra, takk <3 hva med dere? Slitne for tiden kansje? Har dere fått masse på plass nå? :)

Liana trives godt virker det som :) hadde vært å matet ender idag;) også får hun jo vært mye mer ute nå enn når hun gikk på den andre avdelingen! Og de to dagene her så har hun spist bra til middag! Så håper det er pga at det er mer aktivt der..for hun spiser så dårlig til middag ellers ;)
Ja, fantastisk å bli litt svett :-D

Ja, slitne. Og våknet i natt med migrene. Fikk nesten ikke sove igjen... Våknet 6, og klarte ikke å åpne øynene en gang. Så K måtte gi meg noen tabletter og vann. Så fikk jeg sove i 3 timer til. Kjipt :'(

Så flott at de er mer ute. Og at hun fortsetter å spise mer :-D

Håper de er mer ute i den nye bhg også.. Lite i den andre :-(

Her er det motsatt. Spiser godt med middag, men dårlig med frokost :-(
 
Jeg fikk ikke lest alt dere skravlet i går, kom til slutt hjem fra jobb med en dundrende hodepine og gikk rett i seng :eek:
Heldigvis var det bedre til morgenen i dag!
Mannen har fri i dag (til han blir ringt og mast på :p), så vi har hatt en rolig morgen.
Lillebror ville spise hjemme, men det gikk flott i bhg likevel!
Nå har jeg lest litt på oppgaven gruppen min har begynt å skrive på og må få oversikt over hva jeg skal jobbe videre på og bidra med der.
Litt videre rydding her i dag, før T skal ha med 4 klassevenner hjem på vennegruppe kl 14.30 :D
Ha en super dag!
 
Jeg fikk ikke lest alt dere skravlet i går, kom til slutt hjem fra jobb med en dundrende hodepine og gikk rett i seng :eek:
Heldigvis var det bedre til morgenen i dag!
Mannen har fri i dag (til han blir ringt og mast på :p), så vi har hatt en rolig morgen.
Lillebror ville spise hjemme, men det gikk flott i bhg likevel!
Nå har jeg lest litt på oppgaven gruppen min har begynt å skrive på og må få oversikt over hva jeg skal jobbe videre på og bidra med der.
Litt videre rydding her i dag, før T skal ha med 4 klassevenner hjem på vennegruppe kl 14.30 :D
Ha en super dag!
Rekker ofte ikke å lese gjennom alt jeg heller :-D

Synd med hodepine. Plaget av det omtrent hver dag selv.

Håper Teodor får en hyggelig vennegruppe dag :)
 
Rekker ofte ikke å lese gjennom alt jeg heller :-D

Synd med hodepine. Plaget av det omtrent hver dag selv.

Håper Teodor får en hyggelig vennegruppe dag :)
Det håper jeg også de får :D
De gleder seg veldig alle sammen!
 
Vi har vært ute å lekt i vårværet :-D Kjennes så herlig ut at det er vår :)

Snart skal det ryddes mer... :-( MEN må til. Dere gjør da?
 
Jeg får skrive med meg selv ;-)
Har vært på gå/joggetur i dag også. Deilig :)

Har dere det fint? Mange som er opptatte? :)
 
Jeg får skrive med meg selv ;-)
Har vært på gå/joggetur i dag også. Deilig :)

Har dere det fint? Mange som er opptatte? :)
Hihi, dagen gikk fort her, jeg har så vidt vært innom mac og mobil :p
Jeg hentet 5 glade barn på skolen i dag og fikk en fin liten gåtur sammen med dem!
Vi gikk inn med en gang vi kom hjem, og de hadde ikke tid til å spise, ville bare leke oppe på rommene.
Etterhvert ble de sultne, gitt, så da fikk de lage sine egne småpizzaer og lekte litt igjen mens de stekte. Etter mat og enda litt mer lek, kom vi oss endelig ut og rakk litt sol og lek før ungene ble hentet.
En kjempefin dag!
I kveld har vi bare slappet av med ungene, litt barne-tv og lekser.
Jeg har også ryddet ferdig hjemme i dag og vasket klær og noen tynnere utedresser til Lillebror. Han hadde på seg altfor mye klær da han kom hjem i dag, og var helt gjennomsvett :(
 
Ja, fantastisk å bli litt svett :-D

Ja, slitne. Og våknet i natt med migrene. Fikk nesten ikke sove igjen... Våknet 6, og klarte ikke å åpne øynene en gang. Så K måtte gi meg noen tabletter og vann. Så fikk jeg sove i 3 timer til. Kjipt :'(

Så flott at de er mer ute. Og at hun fortsetter å spise mer :-D

Håper de er mer ute i den nye bhg også.. Lite i den andre :-(

Her er det motsatt. Spiser godt med middag, men dårlig med frokost :-(

Uff migrene igjen :( håper det har gitt seg iløpet av dagen!

Her er stor avdeling mye mer ute enn den lille.. det skal lissom mye mer til for at dem blir inne;) på småavdeling så er dem stort sett ute fra kl 14:30/15:00 på denne tiden av året! Men ute det meste av dagen når sola har kommet og det er varmere :p

Hehe ungene her spiser veldig bra i barnehagen;) men merker nå at Liana er mer sulten:) sikkert fordi hun blir mer sliten av ny avdeling :p
 
Back
Topp