Ønskesyk90
Flørter med forumet
Uff, leit å lese, god klemJeg har dessverre hatt en spontanabort og kan derfor strykes fra terminlista. Ønsker dere masse lykke til alle sammen, og så håper vi det blir vår tur igjen ved en senere anledning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, leit å lese, god klemJeg har dessverre hatt en spontanabort og kan derfor strykes fra terminlista. Ønsker dere masse lykke til alle sammen, og så håper vi det blir vår tur igjen ved en senere anledning![]()
Tenker det er spennende uansett hvor mange man har fra før, det er jo et nytt, ukjent liv inni derJa, det er veldig spennendeUansett om det er nr 1, eller som i mitt tilfelle nr 2... gleder meg masse. Selv har jeg drømt om en rødhåret gutt..
men om det stemmer får bare tiden vise. Ifølge det bildet jeg la med av kinesisk fødselskart får jeg jente denne gangen også
jeg har TUL den 18. Desember.. så nå er jeg spent på hvor langt jeg er på vei, om det stemmer med det jeg tror veldig forskjellige eggløsninger.. så vanskelig å regne ut.. hehe du har så mye fint i vente
![]()
Åå, koselig! Blir spennende å se hva som gjemmer seg inni hulene! Jeg har hatt en del livlige drømmer de siste nettene, er det en greie når man er gravid?
Ønsker bare å se et lite hjerte som banker nå, så jeg forhåpentligvis kan få litt ro i sjela 
Trist å høre om begge!Huff! Det er så vondt! I samme situasjon som deg, men det hjelper at det har gått en ukes tid. Jeg håper vi lykkes neste gang, begge to! God klem!
Ja, ganske vanlig med mye drømmer. Kroppen møter mye nye ting nå, både, psykisk, hormonelt og fysisk. Så dette er jo en type bearbeidelse av graviditet, og det og bli mor. Personlig drømmer jeg mye fra før, men husker ved forrige graviditet at det ble ekstremt mye mer enn vanlig.. skikkelig tåkehode på dagen også.Tenker det er spennende uansett hvor mange man har fra før, det er jo et nytt, ukjent liv inni derÅå, koselig! Blir spennende å se hva som gjemmer seg inni hulene! Jeg har hatt en del livlige drømmer de siste nettene, er det en greie når man er gravid?
Ønsker bare å se et lite hjerte som banker nå, så jeg forhåpentligvis kan få litt ro i sjela
![]()

- 26 år - barn nr 1 - termin 12.08.2020 - OsloHuff! Det er så vondt! I samme situasjon som deg, men det hjelper at det har gått en ukes tid. Jeg håper vi lykkes neste gang, begge to! God klem!
Lykke til videre! Klem 
Ups, det var ikke meningen å glemme deg![]()