Ny Terminliste for August spirene

Jeg har faktisk aldri opplevd at testen blir negativ igjen etter en stund, men kanskje litt svakere når den er tørket. Det høres jo ut som du er gravid når du får en superpositiv test. Man skal jo egentlig ikke se på den etter tiden som du nevner. Kan du ikke ta en ny test så får du sikkert ro i sjela? :)
Testet på nytt igjen i dag! Og hipp hurra! Enda sterkere enn sist. Og streken kom jo før de 3 min man skal vente også.. så da er jeg gravid på ekte ❤️;) Hehehe!
 

Vedlegg

  • 743C8147-918E-4B58-ACE1-CDC696759CCA.jpeg
    743C8147-918E-4B58-ACE1-CDC696759CCA.jpeg
    9,6 KB · Visninger: 14
Krembollen - B2 - 26 - 19. August - Lillehammer
 
LizRachel - B2 - 36år - termin 21.august - Stavanger
 
Hei! Dere kan ta meg av listen dessverre. SA på 5+3. Vi skal ha nytt forsøk i januar da klinikken vil at jeg skal vente en syklus. Vi får håpe på det beste neste gang. Lykke til alle dere andre! Håper dere får fine svangerskap og ikke minst vakre skatter i august! <3
 
Testet på nytt igjen i dag! Og hipp hurra! Enda sterkere enn sist. Og streken kom jo før de 3 min man skal vente også.. så da er jeg gravid på ekte ❤️;) Hehehe!
Så fantastisk! Da er det bare å glede seg <3
 
Hei! Dere kan ta meg av listen dessverre. SA på 5+3. Vi skal ha nytt forsøk i januar da klinikken vil at jeg skal vente en syklus. Vi får håpe på det beste neste gang. Lykke til alle dere andre! Håper dere får fine svangerskap og ikke minst vakre skatter i august! <3
Det var synd å høre! God klem til deg, og lykke til i januar. :Heartred
 
Hei! Dere kan ta meg av listen dessverre. SA på 5+3. Vi skal ha nytt forsøk i januar da klinikken vil at jeg skal vente en syklus. Vi får håpe på det beste neste gang. Lykke til alle dere andre! Håper dere får fine svangerskap og ikke minst vakre skatter i august! <3

Hei,
og du har min største medfølelse... jeg fikk satt inn på Maigaard to dager etter deg, torsdag 23/11.. Ble gravid, men det er en følelsesmessig berg og dalbane siden vi har 4 mislykkede forsøk bak oss, pluss to mislykkede fryseforsøk. Så jeg har et håp, men tar ingenting for gitt. Vi er også superfornøyd med Maigaard. Hvordan merket du at du mistet? Føltes det annerledes med tanke på symptomer etc.
KLemmer sendes herfa
 
Hei! Dere kan ta meg av listen dessverre. SA på 5+3. Vi skal ha nytt forsøk i januar da klinikken vil at jeg skal vente en syklus. Vi får håpe på det beste neste gang. Lykke til alle dere andre! Håper dere får fine svangerskap og ikke minst vakre skatter i august! <3
Uff så leit å lese❤️ Masse lykke til i Januar
 
Jegermeg - B2 - 32 - 21.august- Tønsberg
 
Back
Topp