Ny Terminliste for August spirene

Hei dere preggo damer! ❤️Bare for moro skyld... noen som har noe på følelsen av kjønn? Div kjerringråd som har stemt med barn(a) fra før? Sykt spent på tiden fremover jeg! Noen som har det helt jævlig med tidlige symptomer? Selv har jeg bare milde mensmurringer og ømme bryst, oppblåst mage...
Tidlig UL neste uke for min del. Og ikke for å virke dum, men jeg håper på bare en inni der... hehe

Hva med dere selv??
 

Vedlegg

  • 2316734D-59B7-4CE6-94A8-66766EEBC6AC.png
    2316734D-59B7-4CE6-94A8-66766EEBC6AC.png
    107,6 KB · Visninger: 22
Hei dere preggo damer! ❤️Bare for moro skyld... noen som har noe på følelsen av kjønn? Div kjerringråd som har stemt med barn(a) fra før? Sykt spent på tiden fremover jeg! Noen som har det helt jævlig med tidlige symptomer? Selv har jeg bare milde mensmurringer og ømme bryst, oppblåst mage...
Tidlig UL neste uke for min del. Og ikke for å virke dum, men jeg håper på bare en inni der... hehe

Hva med dere selv??
Ingen tanker om hva slags kjønn som oppholder seg i hulen her, håper bare hen er frisk og maks to stykker, haha! Veldig spennende å være gravid for første gang! Er det ditt første barn også?
Har samme symptomer som deg, pluss sliten i korsrygg og mye strekkvondter i livmor. Når har du tul neste uke? Jeg har 21. desember, gleder meg så veldig! :love017
 
LizRachel - B2 - 36år - termin 21.august - Stavanger

Æhhh, må redigere min egen termindato!! Nettopp snakket med fertilitetsklinikken i Haugesund, og riktig dato blir 22aug iflg dem
 
Hei :) Hjertet mitt hopper nesten over et slag over å kunne skrive dette, men kan visst melde meg inn her <3

Kjærleik2020 - barn nr. 1 - 33 år - ca. 18. august - Oslo

#fingerscrossed
 
Jeg har dessverre hatt en spontanabort og kan derfor strykes fra terminlista. Ønsker dere masse lykke til alle sammen, og så håper vi det blir vår tur igjen ved en senere anledning :Heartred
 
Jeg har dessverre hatt en spontanabort og kan derfor strykes fra terminlista. Ønsker dere masse lykke til alle sammen, og så håper vi det blir vår tur igjen ved en senere anledning :Heartred
God klem til deg. :Heartred
 
Jeg har dessverre hatt en spontanabort og kan derfor strykes fra terminlista. Ønsker dere masse lykke til alle sammen, og så håper vi det blir vår tur igjen ved en senere anledning :Heartred
Huff! Det er så vondt! I samme situasjon som deg, men det hjelper at det har gått en ukes tid. Jeg håper vi lykkes neste gang, begge to! God klem!
 
Hei,
og du har min største medfølelse... jeg fikk satt inn på Maigaard to dager etter deg, torsdag 23/11.. Ble gravid, men det er en følelsesmessig berg og dalbane siden vi har 4 mislykkede forsøk bak oss, pluss to mislykkede fryseforsøk. Så jeg har et håp, men tar ingenting for gitt. Vi er også superfornøyd med Maigaard. Hvordan merket du at du mistet? Føltes det annerledes med tanke på symptomer etc.
KLemmer sendes herfa
Hei! Beklager, jeg trodde at jeg hadde svart deg, men jeg har nok ikke trykket på send! Tusen takk for koselig mld, og veldig gøy at dere var på Maigaard to dager etter oss. :) de er så flinke! ❤️Når det gjelder SAen merket jeg det ganske godt faktisk. Jeg var veldig kvalm i mitt forrige svangerskap, og hadde også denne gangen begynt å bli ganske uggen. Men på fredag morgen våknet jeg i god form, uthvilt og ikke kvalm. Det var deilig i noen sekunder frem til jeg våknet litt mer og tenkte: dette stemmer jo ikke!! Jeg tok en test som var veldig svak og senere viste det seg at blodprøven jeg fikk tatt på fredag kun viste 18 i HCG. Det betyr jo at det selvsagt hadde skjedd noen dager før, men det tok ikke veldig lang tid før kroppen merket det. På mandag begynte jeg å blø masse. Det har vært veldig tøft, men vi har en herlig gutt fra før og det gjør sorgen lettere å bære. Vi har flere blastocyster i fryser’n hos Maigaard og ser veldig frem til januar. Jeg skjønner at dere har hatt mange runder, og det misunner jeg deg ikke, men nå er du gravid! Er det første gang? Jeg ønsker deg alt godt og heier på dere! Den som inget våger inget vinner! Nå er det deres tur! God klem sendes din vei! ❤️
 
Sniker meg inn her etter positive tester 3 dager på rad, er bare 3+3, så fortsatt tidlig

Elva - B2 - 36 år - 27.08 - Haukeland
 
Ingen tanker om hva slags kjønn som oppholder seg i hulen her, håper bare hen er frisk og maks to stykker, haha! Veldig spennende å være gravid for første gang! Er det ditt første barn også?
Har samme symptomer som deg, pluss sliten i korsrygg og mye strekkvondter i livmor. Når har du tul neste uke? Jeg har 21. desember, gleder meg så veldig! :love017
Ja, det er veldig spennende ❤️ Uansett om det er nr 1, eller som i mitt tilfelle nr 2... gleder meg masse. Selv har jeg drømt om en rødhåret gutt.. ;) men om det stemmer får bare tiden vise. Ifølge det bildet jeg la med av kinesisk fødselskart får jeg jente denne gangen også:happy: jeg har TUL den 18. Desember.. så nå er jeg spent på hvor langt jeg er på vei, om det stemmer med det jeg tror veldig forskjellige eggløsninger.. så vanskelig å regne ut.. hehe du har så mye fint i vente❤️
 
Back
Topp