Ny start

Woohoo her er det gullegg på vei :D liker ikke at du har så vondt, men er det gullegg som gjør det er det vel verdt det :D

Og dette er bare mine tanker, men jeg tenker - kjør på med progesteron dpo :) er det ikke mange som starter allerede 3 dpo? :)

Tommel opp for å starte med crinone dpo!!:)

Hadde nok jeg også gjort, dersom jeg fikk beskjed om å starte ved positiv test:p
Jeg har egentlig også lyst å fortsette så lenge...men har bare 14 pinner igjen. Jeg spurte hun jeg snakket med om hvordan jeg visste d var nok progesteron i kroppen hvis jeg sluttet om en uke, d var visst ikke noe godt svar på d utenom at kroppen lager mer og mer jo lengre ut i graviditeten man kommer. Nå har jeg aldri mistet før, men tror jeg hadde gått til uke 10/12 hvis jeg var i samme situasjon som deg hvertfall;)
Dette blir det baby av vettu<3
Skjønner veldig godt at du helst vil fortsette litt mer med progesteron, men jeg har forstått at det er veldig forskjellig hva legene anbefaler. Og du har jo ikke mistet før, så kroppen din takler helt sikkert fint å slutte etter hvert :D Håper jeg har like god uttelling som deg med Letrozol-Crinone-kombien ♡

Woohoo her er det gullegg på vei :D liker ikke at du har så vondt, men er det gullegg som gjør det er det vel verdt det :D

Og dette er bare mine tanker, men jeg tenker - kjør på med progesteron dpo :) er det ikke mange som starter allerede 3 dpo? :)
Nei, det var overraskende vondt denne gangen altså. Det har vært vondt enkelte andre ganger også, men ikke så intenst som i dag. Jeg får bare satse på at det er et godt tegn :)

Så bra du er enig i å kjøre på med progesteron i dpo. Jeg har inntrykk av at mange begynner med progesteron 3 dpo, ja, så jeg går nok for det. Det føles tryggest!

Fra app ser jeg irriterende nok ikke grafen. Har du tempet i dag, tro? Opp?

Fra app ser jeg irriterende nok ikke grafen. Har du tempet i dag, tro? Opp?
Jepp! Tempen var jo høy i forkant, så jeg vet ikke om det vil forvirre FF, men jeg vil da tro jeg er dpo nå? Gir det noen dager til før jeg begynner med progesteron, men sååå deilig hvis det stemmer :D

e4a41ffd4f052c766809839e0736e6a0

Glemte grafen :p

Jepp! Tempen var jo høy i forkant, så jeg vet ikke om det vil forvirre FF, men jeg vil da tro jeg er dpo nå? Gir det noen dager til før jeg begynner med progesteron, men sååå deilig hvis det stemmer :D
Ser dpo ut, men gi det et par dager ja. Det er vel fra 3 dpo eller noe sånn det er vanlig å begynne, siden man skal ha sikkert bekreftet el for å ikke ødelegge for den?

Ser dpo ut, men gi det et par dager ja. Det er vel fra 3 dpo eller noe sånn det er vanlig å begynne, siden man skal ha sikkert bekreftet el for å ikke ødelegge for den?
Jepp, 3 dpo :)

Nei, det var overraskende vondt denne gangen altså. Det har vært vondt enkelte andre ganger også, men ikke så intenst som i dag. Jeg får bare satse på at det er et godt tegn :)

Så bra du er enig i å kjøre på med progesteron i dpo. Jeg har inntrykk av at mange begynner med progesteron 3 dpo, ja, så jeg går nok for det. Det føles tryggest!
Jeg liker alt som er annerledes enn tidligere :D føler liksom at det lover godt :) jeg krysser i alle fall alt jeg har for deg og superspire nå ♡ :-*

Jeg liker alt som er annerledes enn tidligere :D føler liksom at det lover godt :) jeg krysser i alle fall alt jeg har for deg og superspire nå ♡ :-*
Tusen takk, søte du ♡♡

Takk for det. Håper det går greit med deg. Tenker på deg ♥
Takk det går fint. Var en lettelse å få ett svar i dag. Nå venter jeg bare på at TR skal slå ut i full blomst så jeg kan starte med letrozol cd 3 :D

Her går det unna! Dpo allerede :D

Back
Topp