Ny skravletråd? :)

Jeg grov den rett i viser og knytta igjen posen. Hadde aldri falt meg inn å lagt mat å spist noe som lukta så fæææælt.. :p
Skjønner deg godt! Vet ikke hvorfor den stinker men bedre å kjøpe karbonaddfeig
 
Idag har jeg vært på helsestasjonen med gullet. Han hadde gått opp svimlende 1,1 kg på 3 uker!! Så nå er han endelig oppe på nirvana! Har lagt under helt siden fødsleen.

Så har vi vært på kafebesøk. Deilig å bare ja mega late dager! :) Henta snuppa tidlig i bygge, slik at hun fikk den forsinka bursdagsgaven fra besteforeldra :)

Hadde forresten det enkleste opplevelsen idag. Skulle ha kyllingkjøttdeig til middag, og åpnet pakken, og det j.... lukta kom svivende mot meg. trodd jeg skulle svinesund av. Øøøø, og den var ikkje gått ut på dato engang. Måtte lufte som én gal, men den lukta var vondt å bli knytt.

Så ble ikke kyllingkjøttdeig til middag, kam man vel si :p

Ja, kylling Knutsen lykter jævlig ! Jeg bruker det nesten aldri, greier ikke dose noe som nykter då ille. Må åpne på trappa nesten..

Så flirt at gutten hat lagt då godt lå seg:) 1,1 på 3 uker er masse:-D
 
Hehe, morsomt å lese!
Siste gang noen kyllingkjøttdeig kommer innfor dørene her hjemme vertdall. Men da vet man det :)

Hav, han hadde lagt på seg så mye at jeg måtte begrense måten fremover :-\ Gale at han legger på seg lite, og gale at han legger på seg mye. Har nettopp slutta å amme, så ér ok reform..

Forresten, noen som hr noen feige hormoner historier å komme end?

Jeg kan komme ned én liten historie!

Gikk gravid ed eldste, og skulle ha pølse med brød til middag endatil. Hadde bedres ut brødet og mannen skulle legge ei dømde oppi. Så rivner brødet, og min verden faller i grus! Tårene triller og mannen blir lettere fortvila, før han svømmer ingenting. Får etterhvert støttet frem hva som ér galt, og han finner et nytt til meg. Da triller tårene på nytt, før jeg ville ikke ha et nytt pølsebrød, jeg ville kø ha det som var ødelagt.. Hihi, herlig å se tilbake på. De må være med på litt av hvert de mannfolka :p

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Haha.. Hoteller altså :p komisk P tenke tilbake. Selv om jeg føler meg enda mer horloneøø enn til vanlig enda.

Jeg hadde laget meg en skår med yoghurt og frokostblanding (gøygravid) snublet og søkte yoghurt over hele natta, sofaen, bordet og meg selv.(aner ikke hvordan det kom overalt), kasta skåla u vekket og begynte å gråte, for nå var vi fri for yoghurt .. Også når jeg var ferdig å gråte så lp jeg fordi jeg hadde vært så teit å gråte Over yoghurt.. Elden visste ikke hva han skulle gjøre, og trodde jeg hadde vondt når jeg gråt:p
 
Men nå dere, er det Go natta her. Verksemder sover godt her, får prøve å sove mens jeg kan. Ikkke sitt oppe hele natta da:p
 
Haha, måtte legge meg got under dyna nå, for holdt på åmsprute ut i alagtrr over hormomhutoriene. :D

Akkurat som åmhøre sorebror det her, ang pølsebrød. Han skal også ansolut ha den biten som ramla på gulvet, eller det som er ødelagt. Nytt er fpr dumt :p

Tror ikke jeg har noen sånne hormonhistorier, for var ikke så ålaga av det. Er somnsagt verre med storebror :p
 
Hoismorn sihitoe jar jeg flere av ;)

Blant annet litt tidlig i svangerkaoet så så jeg på ett eller annet skiremm. Og hun som kom inn som nuemmer 2 var bare sååå glad! Var første renn eller noe tror jeg. Og da behunte eg å tute og grine, for jeg var så glad på hennes vegne :p
 
Goood morgen. Jeg som skulle være med å skravle i gr sovnet men s jeg ammet snuppa så sånn gikk det. Me nser dete har kost dere med å prate :)
 
Igjemm eg e for Tørresdal te å vite heilt ka eg skrive... Burdenkab kanskje legge meg yirdliterw

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp