Skjønner deg godt! Vet ikke hvorfor den stinker men bedre å kjøpe karbonaddfeigJeg grov den rett i viser og knytta igjen posen. Hadde aldri falt meg inn å lagt mat å spist noe som lukta så fæææælt..![]()
Skjønner deg godt! Vet ikke hvorfor den stinker men bedre å kjøpe karbonaddfeigJeg grov den rett i viser og knytta igjen posen. Hadde aldri falt meg inn å lagt mat å spist noe som lukta så fæææælt..![]()
Idag har jeg vært på helsestasjonen med gullet. Han hadde gått opp svimlende 1,1 kg på 3 uker!! Så nå er han endelig oppe på nirvana! Har lagt under helt siden fødsleen.
Så har vi vært på kafebesøk. Deilig å bare ja mega late dager!Henta snuppa tidlig i bygge, slik at hun fikk den forsinka bursdagsgaven fra besteforeldra
![]()
Hadde forresten det enkleste opplevelsen idag. Skulle ha kyllingkjøttdeig til middag, og åpnet pakken, og det j.... lukta kom svivende mot meg. trodd jeg skulle svinesund av. Øøøø, og den var ikkje gått ut på dato engang. Måtte lufte som én gal, men den lukta var vondt å bli knytt.
Så ble ikke kyllingkjøttdeig til middag, kam man vel si![]()
Ligger over lukket rom og bildene våre. Men du mp logge ut og inn førstNå har jeg gått tilgang til lukket fin. Men jeg gudinne det ikke?
Så det vises på appen også?Ligger over lukket rom og bildene våre. Men du mp logge ut og inn først![]()
Jups men du må som salt logge inn og ut, også nå du unsubscribe juni for så å subscribe igjenSå det vises på appen også?
Logga inn og ut. Men subskrive? Det blir for kompleks:/PJups men du må som salt logge inn og ut, også nå du unsubscribe juni for så å subscribe igjenvis du har det som favoritt da
Hehe, har du juni så favoritter??Logga inn og ut. Men subskrive? Det blir for kompleks:/P
Tror ikle det går av på iPhone? Har ikke funnet yr hvordan..Hehe, har du juni så favoritter??
Igjemm eg e for Tørresdal te å vite heilt ka eg skrive... Burdenkab kanskje legge meg yirdliterw
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
haha enig, jeg skjønte ingenting av det sicret skrevHæ?Du kan ikke båed skrive feil og sialtek vettu!
Det skulle stå dialkt!
Jeg er også enig ;-) men da må vi jo nesten bare begynne å tolkehaha enig, jeg skjønte ingenting av det sicret skrevhehe