Ny skravletråd? :)

Haha...jeg dør a denne tråden!:p
uvant å konsenterere seg så mår man leser...
 
Er ogdp veldig glad fir ar jeg hsr lang pwrm, og neste gang blir det med 80 % lønn så jeg fpr vært hjemme lengre ;) Kynbe også finr vørt hjemneværende, hadde ikke gjirt meg noe :)
 
Ja, stakkars lille jenta di. Hvorda er det med hun å? Håper hun sover godt og søtt :) Her har vi ikke gjort så mye i dag, eller jo litt :) hehe. Vi har kost oss hjemme g på trilletur. så har jestøvsugd og ryddet litt. Ellers bare kos hjemme. Greit med suje dager ogs iblant :)
Nå sover hub bed siden av meg i Senja, håper jeg får stått opp snart å spist når førb jeg svinet av..
Høres ti som du har harff en fin dag:) deig å lomme seg ut å trille litt også:)
 
Nå sover hub bed siden av meg i Senja, håper jeg får stått opp snart å spist når førb jeg svinet av..
Høres ti som du har harff en fin dag:) deig å lomme seg ut å trille litt også:)
Så godt at hun sovef da. Men du må spiste jente!! Kan ikke svien av! ;)
 
Nå sover hub bed siden av meg i Senja, håper jeg får stått opp snart å spist når førb jeg svinet av..
Høres ti som du har harff en fin dag:) deig å lomme seg ut å trille litt også:)
Må da være slitsommt å ha Lilja på Senja, forndet er da vel ikke der dere bor? :p
 
Ho e ei ordtlig bæssjur som vi kalle det heve oppe:p skrupler med engang hun inne kjenner at ben her syne, hub må nemlig ligge innfløkt før å få sove.. Vansken når msn ikke kan dele deg i 2 liksom.
 
Ho e ei ordtlig bæssjur som vi kalle det heve oppe:p skrupler med engang hun inne kjenner at ben her syne, hub må nemlig ligge innfløkt før å få sove.. Vansken når msn ikke kan dele deg i 2 liksom.
Her du hsar fått deg litt mat nå da, og at frøkna di ikke har våkna til. Kjedelig når nam må ligge tett inntil. Jg får iallefall gruesig vondt i ryggen av det. Ser jo ite som ei gsammla kjærrign om morrn :p

jeg skulle gjern e lart å dele mefg i to, og hatt oen ekstra armen. er ikke bare bare å vøre alene med to unger om morran her når begge trenger hjelp :/
 
Her du hsar fått deg litt mat nå da, og at frøkna di ikke har våkna til. Kjedelig når nam må ligge tett inntil. Jg får iallefall gruesig vondt i ryggen av det. Ser jo ite som ei gsammla kjærrign om morrn :p

jeg skulle gjern e lart å dele mefg i to, og hatt oen ekstra armen. er ikke bare bare å vøre alene med to unger om morran her når begge trenger hjelp :/
Slurva i meg en havn yoghurt før hun ropte oven. Litt komisk for hun roper mamma, mamma og blir mer uh mer irritert riv jeg kommer:p
Jepp. Vond rygg sv å ligge i krøll..:-/
Ser den, lurt ulike behov også til dine, men det blir sikker lettere og lente etterhvert son vesla blir større?:)
 
Lukket ein friidretten. Får vi deg snart? Er det bestilt? Hva ble navnet?
 
Idag har jeg vært på helsestasjonen med gullet. Han hadde gått opp svimlende 1,1 kg på 3 uker!! Så nå er han endelig oppe på nirvana! Har lagt under helt siden fødsleen.

Så har vi vært på kafebesøk. Deilig å bare ja mega late dager! :) Henta snuppa tidlig i bygge, slik at hun fikk den forsinka bursdagsgaven fra besteforeldra :)

Hadde forresten det enkleste opplevelsen idag. Skulle ha kyllingkjøttdeig til middag, og åpnet pakken, og det j.... lukta kom svivende mot meg. trodd jeg skulle svinesund av. Øøøø, og den var ikkje gått ut på dato engang. Måtte lufte som én gal, men den lukta var vondt å bli knytt.

Så ble ikke kyllingkjøttdeig til middag, kam man vel si :p
 
Idag har jeg vært på helsestasjonen med gullet. Han hadde gått opp svimlende 1,1 kg på 3 uker!! Så nå er han endelig oppe på nirvana! Har lagt under helt siden fødsleen.

Så har vi vært på kafebesøk. Deilig å bare ja mega late dager! :) Henta snuppa tidlig i bygge, slik at hun fikk den forsinka bursdagsgaven fra besteforeldra :)

Hadde forresten det enkleste opplevelsen idag. Skulle ha kyllingkjøttdeig til middag, og åpnet pakken, og det j.... lukta kom svivende mot meg. trodd jeg skulle svinesund av. Øøøø, og den var ikkje gått ut på dato engang. Måtte lufte som én gal, men den lukta var vondt å bli knytt.

Så ble ikke kyllingkjøttdeig til middag, kam man vel si :p
Ja er dessverre sånn med kyllingkjøttedgg, tanta mi pleier å åpne den du sted og ja den lufte ut for hun bruker den
 
Ja er dessverre sånn med kyllingkjøttedgg, tanta mi pleier å åpne den du sted og ja den lufte ut for hun bruker den

Jeg grov den rett i viser og knytta igjen posen. Hadde aldri falt meg inn å lagt mat å spist noe som lukta så fæææælt.. :p
 
Back
Topp