Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, jeg må bar e el. Man bruker liksom to tre ganger å lese igjennom for å forstå hva som egentlig ståsrHar tenkt på set Etøv, au denne tråden skulle vi hatt:--) så hærlig å kunne slippe å tette amme feila man skjeve hele tiden. Spørs hva vi forstår? Det er jo en annen san.
Ikke alltid jeg forstå selv hva jeg har ment å skrevhehe, jeg må bar e el. Man bruker liksom to tre ganger å lese igjennom for å forstå hva som egentlig ståsr![]()
Her har jeg kun styrt med vesla, hun har jo feber. Harry enne lå fanger hele dagen.. Prøvde å legge ha be på gulvet en liten stund, men det gikk inne:-/ ellers har jeg fått skive bøker i portalen i dag, som jeg hørtes meg rim å lese. Skal bli godt å få begynt å studere.Nei det skal ikke være relett p skiv e rett. Hva har dere damer gjort på i dag da?
Ja, stakkars lille jenta di. Hvorda er det med hun å? Håper hun sover godt og søttHer har jeg kun styrt med vesla, hun har jo feber. Harry enne lå fanger hele dagen.. Prøvde å legge ha be på gulvet en liten stund, men det gikk inne:-/ ellers har jeg fått skive bøker i portalen i dag, som jeg hørtes meg rim å lese. Skal bli godt å få begynt å studere.
Hva hat du gjort usagt da?
ja det må være rart å gå mot slutten av permisjonstiden, m ikke si det en agngg. Jeg er ferdig med permisjon i april men begynner ikke å jobbe før august, heldigvis.Ja, da var vinigsng igjen dee! Spørs om det er såmlurt åmlese denne åden når samboer fortsatt er oppe
vi har vært på barseltreff indag. Bgynner åmgå mot slutten av permisjonen for mange, så indag var vi to mindre. Jeg kjenner at jeg er glaf jeg ikke begynner før i aslutten av april.
Frøkna var trøtt og sliten etter. Den, så hun sovna fort ve puppen.,håpre hun sover godt innatt og ikke roter sånn som ingår...
Så greit at pappaen fordeler permen slik. ja greti å være lærerSkulle gjerne hatt lenger perm, men dsiden jeg ikke aner jhvordan kroppen takler å jobbe igjen siden jeg har en historie med vondt bekken, såmtar jeg ikke sjansen på ulønna perm. Ikke har vi råd tilmdet heller. Så det får bare gå. Heldigvis starter frøkna bare 80% omterrent frem til jul. Pappa skal ha fullmperm frem til midten av juni, og så tar han resten fra midten av august sommtidskonto. Godt han er lærer og har lang sommerfeir![]()
Så bra denne råden ble lage. Jeg ha rsavnet den
Jeg skjønner godt bva dere meder om å ville være je,,e lenger.. Jeg srot tirives hjemme nå, og er sikker påatr jeg kunne gått slik i flere år![]()
jeg har nesten gårt sonn inflere år jegSå bra denne råden ble lage. Jeg ha rsavnet den
Jeg skjønner godt bva dere meder om å ville være je,,e lenger.. Jeg srot tirives hjemme nå, og er sikker påatr jeg kunne gått slik i flere år![]()
hvor lenge skal du være hkenne nå?
jeg skaø vøre hkemme ut året. men permusjonen min er ferdug i midten på februar, og hadde vært langt fta klar til å begynne å jobbe allerede np..