Ny skravletråd? :)

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Det har vært litt mindre aktivitet her inne i det siste. Så hva med å prøve på en ny skravletråd der man ikke har lov å rette på det man skriver om man skriver feil, slik som vi hadde under krigen?! :dance008 :cool05

Så bra, ja syntes det var morro med sist trd. Derfor kjekt å kjøre igang en ny utenom krigen ;)

Har tenkt på set Etøv, au denne tråden skulle vi hatt:--) så hærlig å kunne slippe å tette amme feila man skjeve hele tiden. Spørs hva vi forstår? Det er jo en annen san.

Har tenkt på set Etøv, au denne tråden skulle vi hatt:--) så hærlig å kunne slippe å tette amme feila man skjeve hele tiden. Spørs hva vi forstår? Det er jo en annen san.
hehe, jeg må bar e el. Man bruker liksom to tre ganger å lese igjennom for å forstå hva som egentlig ståsr :)

Nei det skal ikke være relett p skiv e rett. Hva har dere damer gjort på i dag da?

Nei det skal ikke være relett p skiv e rett. Hva har dere damer gjort på i dag da?
Her har jeg kun styrt med vesla, hun har jo feber. Harry enne lå fanger hele dagen.. Prøvde å legge ha be på gulvet en liten stund, men det gikk inne:-/ ellers har jeg fått skive bøker i portalen i dag, som jeg hørtes meg rim å lese. Skal bli godt å få begynt å studere.
Hva hat du gjort usagt da?

Her har jeg kun styrt med vesla, hun har jo feber. Harry enne lå fanger hele dagen.. Prøvde å legge ha be på gulvet en liten stund, men det gikk inne:-/ ellers har jeg fått skive bøker i portalen i dag, som jeg hørtes meg rim å lese. Skal bli godt å få begynt å studere.
Hva hat du gjort usagt da?
Ja, stakkars lille jenta di. Hvorda er det med hun å? Håper hun sover godt og søtt :) Her har vi ikke gjort så mye i dag, eller jo litt :) hehe. Vi har kost oss hjemme g på trilletur. så har jestøvsugd og ryddet litt. Ellers bare kos hjemme. Greit med suje dager ogs iblant :)

Høres gøy ut! så får vi se hvir lett det blir ø lese ettrhbwrt;)

Ja, da var vinigsng igjen dee! Spørs om det er såmlurt åmlese denne åden når samboer fortsatt er oppe :p

vi har vært på barseltreff indag. Bgynner åmgå mot slutten av permisjonen for mange, så indag var vi to mindre. Jeg kjenner at jeg er glaf jeg ikke begynner før i aslutten av april.

Frøkna var trøtt og sliten etter. Den, så hun sovna fort ve puppen.,håpre hun sover godt innatt og ikke roter sånn som ingår...

Ja, da var vinigsng igjen dee! Spørs om det er såmlurt åmlese denne åden når samboer fortsatt er oppe :p

vi har vært på barseltreff indag. Bgynner åmgå mot slutten av permisjonen for mange, så indag var vi to mindre. Jeg kjenner at jeg er glaf jeg ikke begynner før i aslutten av april.

Frøkna var trøtt og sliten etter. Den, så hun sovna fort ve puppen.,håpre hun sover godt innatt og ikke roter sånn som ingår...
ja det må være rart å gå mot slutten av permisjonstiden, m ikke si det en agngg. Jeg er ferdig med permisjon i april men begynner ikke å jobbe før august, heldigvis. :)

Skulle gjerne hatt lenger perm, men dsiden jeg ikke aner jhvordan kroppen takler å jobbe igjen siden jeg har en historie med vondt bekken, såmtar jeg ikke sjansen på ulønna perm. Ikke har vi råd tilmdet heller. Så det får bare gå. Heldigvis starter frøkna bare 80% omterrent frem til jul. Pappa skal ha fullmperm frem til midten av juni, og så tar han resten fra midten av august sommtidskonto. Godt han er lærer og har lang sommerfeir ;)

Skulle gjerne hatt lenger perm, men dsiden jeg ikke aner jhvordan kroppen takler å jobbe igjen siden jeg har en historie med vondt bekken, såmtar jeg ikke sjansen på ulønna perm. Ikke har vi råd tilmdet heller. Så det får bare gå. Heldigvis starter frøkna bare 80% omterrent frem til jul. Pappa skal ha fullmperm frem til midten av juni, og så tar han resten fra midten av august sommtidskonto. Godt han er lærer og har lang sommerfeir ;)
Så greit at pappaen fordeler permen slik. ja greti å være lærer ;) Her skal pappaen ha fri 2 dager i uken fra august av o frem til januar. Så flibr ikke full barenhage her heller :) Kjenner jeg gruer med il å begynne å jobbe igjen, men det går nok bra når den tid kopmmer ;)

Jada, det går greit. Og såmer det ganske godt å komme hjem til ferdig middag :p

Men jeg har jo heldigvis gjort dette en gang før, så jeg vet at det til slutt blir greit å komme igang igjen. Man merker at man har godt av å bruke hodet igjen ;) Manngår litt. Inen sånn mammabonle sommdet kan værensunt å komme seg ut av.

ser at dette ikke var lett å skjønne :p

Ja er nok sant det. Det med mammaboble altså . Noen dage kjenner jeg at det hadde vært greit å jobbe for å gjøre "noe nannet" på en måte. Men nyter altfor godt å være hjemme også. Sk bli likevel greit å bruke hodet og prate med andre mennesker på en annen mte en det jeg gjør np :)

Så bra denne råden ble lage. Jeg ha rsavnet den ;)

Jeg skjønner godt bva dere meder om å ville være je,,e lenger.. Jeg srot tirives hjemme nå, og er sikker påatr jeg kunne gått slik i flere år :p

Jeg skjønner godt bva dere meder om å ville være je,,e lenger.. Jeg srot tirives hjemme nå, og er sikker påatr jeg kunne gått slik i flere år :p

hvor lenge skal du være hkenne nå?

jeg skaø vøre hkemme ut året. men permusjonen min er ferdug i midten på februar, og hadde vært langt fta klar til å begynne å jobbe allerede np..

jeg har nesten gårt sonn inflere år jeg :p
gikk jo sykmeldt ett år etter permslutt med storebror. Så jobba jeg bare 60% frem til januar i fjor før jeg jobba 100% i 2.5 mnd før jeg trappa ned igjen før permstart i vår før frøkan kom. Så etter at storebror ble føtt har jeg bare jonba 100% i 2.5 mnd :p

storebror har vært heldidg å ikke hart fulle dager i bhg. Dessverre blir nok ikke frøkna like heldig sieen kroppen min er bedre nå. Men men. Skal vel gå det og ;)

hvor lenge skal du være hkenne nå?

jeg skaø vøre hkemme ut året. men permusjonen min er ferdug i midten på februar, og hadde vært langt fta klar til å begynne å jobbe allerede np..

Jeg skal være hjemme ut mars. SÅ skal jeg jonne i april og noe i mai og så tar jeg ut ferie og eventuelt noe ulønnet perm i sommer. SÅ behyunenr jeg å jobbe ordentlig i auust.

Back
Topp