Ny skravletråd ;) Men er kun tillatt med dialekt ;)

En tråd i 'Juni 2012' startet av Sandbakk, 16 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

Mykje likt ja :) Å ej heller bruka ikkje den aller breiaste nynorsken :)
    so kjekt at oss e fleire frå sunnmøre då :)
    Ka slags bygd du e frå då? Bor ikkje so longt frå Vatne/Søvik :)

2. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Haha.. Det hær va en kjæmpe arti trå. Eg skjønne ikke bæra nestn ka nån av dokker skriv. Spesielt dokker fra Trøndelag tru eg. Skriv skjøl næstn aldri på dialekt, så det va litt vanskeli det hær:p

3. nr 1 Nes H Juni12`s hobbypsykolog VIP

danna tråen var helt genial syns nå je da :) men nå skriv je brukbart med dialekt fra før.... må si je har flira mye når je har lesi gjennom svara her, joggu stur forskjell på dialektene rundt om i detta lændet :)

4. mrspurple Guest

Lændet? Hvor er du fra?? Toten?

5. Alvejenta Forumet er livet *MIA* VIP

Hehe, det hær va no jækli artig å læse:D
    Her går det stort sett kun på dialækt når eg sitt på Facebook og når eg sende meldinge på telefon;) Lillegutt e no på sin andre dupp allereia, så no skal eg læse litt meir i den andre boka om han Christian Gray før det brake laus her inne klokka tolv :)
    BV App ★

6. nr 1 Nes H Juni12`s hobbypsykolog VIP

itte så fryktli langt unna ell dæ a, rett over mjøsa liksom, je kjem fra næs.

7. Helenpia Forumet er livet

Hahaha...nei vi skal ha pai å salat i dag :D

8. Helenpia Forumet er livet

Da har æ vært å lufta snuppa å kjøpt duplo tel guttungen.
    Dæsken d e dyrt me duplo altså, men tænker d e en liten gutt såm bli gla når han kåmmer heim :D

9. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

Salat e no ikkje middag,tilbehør de ;)

10. Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014

Ej he so lite tid til å sete her for tida, so kan dessverre ikkje bidra so vålsomt til krigen :( D e bære å gløyme å sete her når guten e våken, å når han søve so står som regel spising, husarbeid o.l. på tapeten. Dei siste kveldane he ej bære låge rett ut på sofaen å sett TV. Sleten, å søvnmangel får tida :p

Men veeeeldi kosli å bli savna da :D

11. Helenpia Forumet er livet

Man må jo ha litt grønnsaker kan du skjønn.
    Å salat tel paien e jo bærre sååå gått :D

12. Bakemester Harepus ★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★ VIP

Haha... Så moro å lese... Snakker bokmål jeg da. Men skriver slik jeg snakker :p

13. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Denne tråden skal jeg forsiktig snike meg ut av igjen ;)

• Liker Liker x 1
  14. søteste Guest

Her var det mye dialekter! :)
    Er vi få fra østlandet på dette forumet?
    Jeg er kjedelig, jeg snakker slik jeg skriver, eneste er vel at jeg sier ille, stake pusen f.eks så har jeg vist en tykkere L :) hihi

15. OptimistHoppa Forumet er livet *MIA*

Fækk me både Janus tilbusull å krabbestrømpebokser gitt. Å litt anna småtteri :)

16. CENH Junis12s guttemamma

Hehe, så artig tråd :D her har d vært en ganske travel formiddag med legesjekk på helsestasjon og barselstreff etterpå, men no e vi komme hjem og klompen ligg å duppe :D

17. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Haha, skar je skrive på barndomsdialekta mi, eller den je har lagt meg tæl over et tiår nå? Har nok vørtti fin på det, for prater nesten bære bokmål nå je ;)

• Liker Liker x 1
  18. Minnelli Juni12's gledesspreder VIP

Jeg snakker stort sett som jeg skriver jeg å! Jeg har vel mye -a endelser på ord i steden for -en, ellers rimelig bokmål tror jeg. Jeg bor riktignok ikke mange mila unna Nr 1 Nes H, og vi snakker nok rimelig forskjellig ;)

19. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Åsså trur je nok at vi prater ganske likt egentli. Men det ær da litt arti å skrive dialekt å sjøl om je syns deg er ganske vanskelig ;)

Samsung via BV-appen <3

20. OptimistHoppa Forumet er livet *MIA*

Ja, dænna tråen glømte vi :D Arti arti. Glede me tæ Idol e nå.

Del denne siden