Ny skravletråd ;) Men er kun tillatt med dialekt ;)

Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn! :p)
 
Mårnings alle sammen :)

Her va vi oppe væl hall sju, so no teke han lisjegut fyrste luren sin for dagen. Ej helpå å spise frokost. He ingen plana idag vi helder, men lure på å besøke mamma kanskje :)
Der va du! :) Va tenkt å ettelyse dej i går,men kom aldri so longt ;)
Her vokna knerten ette første dubb no... so då må ej vell undehalde han litt :)
 
Vi sku egentle ha vori på lønsj mæ tu venninne tå me i dag, mæinn må såpass langt agårle førr å træffe røm (minst æinn time hårr væg mæ trilling å tog) så vi ha avlyst sea dæ æ kaalt i dag. Rundt minus ti. Dæ bety at vi itte ha nåån plana, mæinn bære ska kose øss inne. Digg :D

PS: Vi æ itte frå norl så da rægne e mæ att dialækta mi æ lættlæst :D
E du fra molde elle i midtnorge en plass då? Du skrive ihvertfall sånn som ein x av meg gjorde :p
 
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn! :p)
Skriv dialekt på meldinga vertfall :) Men på handlelappen stend no berre vanlige ting so igrunn heite det samme over heile lande ;) Men føretrekke nynorsk fram før bokmål igrunn ;)
 
Her har lille ingrid lagt seg i vågnå å såve godt! Eg sidde i sofaen å ser på "7th heaven" opptak, og ska finna meg ei neba å spisa på! D e vel snacksen min d nå som dietten e i gang!
 
Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff! :) har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna:) einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel:) (moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå:)
 
Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff! :) har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna:) einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel:) (moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå:)

Svitsen * sko de stå:)
 
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn! :p)

Næi, skriv æiller dialækt æillers, bære bokmål. Så dæffør må e tænkje stære ætte når e ska skrive nå :)

Må vill innrømme att somm innfløtter tæ finere deler tå Austlandet så lage e litt førr mye "bokmål" au tæ vanle :/
 
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn! :p)


Ja, d gjer e. Berre på offentle papir å her e skriv bokmål. no æ hovedmålæ mitt nynorsk då, men ingen skjøna dæ hellan.
 
Her he oss såvidt komt oss igang i dag.. Mini søv til hal ni. :)
So deili!!!
I dag trukje ej oss gidd å gjer so mykje.. Kanskje en trilletur litt seinere..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Her he oss såvidt komt oss igang i dag.. Mini søv til hal ni. :)
So deili!!!
I dag trukje ej oss gidd å gjer so mykje.. Kanskje en trilletur litt seinere..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Kor du e frå?
 
Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff! :) har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna:) einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel:) (moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå:)
Den vakje so fole lett å fårstå.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Herregud, detta tok lang ti å lese!! Jeg er tydligvis håpløs på dialekter... :p Skjønner jo ikke halvparten uten at jeg må konsentrere meg! :p

Her har vi kjørt pappa på toget kl 8. Nå skal snuppa snart duppe, så da blir det frokost og dusj på meg!! :)
 
Back
Topp