Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der va du!Mårnings alle sammen
Her va vi oppe væl hall sju, so no teke han lisjegut fyrste luren sin for dagen. Ej helpå å spise frokost. He ingen plana idag vi helder, men lure på å besøke mamma kanskje![]()
E du fra molde elle i midtnorge en plass då? Du skrive ihvertfall sånn som ein x av meg gjordeVi sku egentle ha vori på lønsj mæ tu venninne tå me i dag, mæinn må såpass langt agårle førr å træffe røm (minst æinn time hårr væg mæ trilling å tog) så vi ha avlyst sea dæ æ kaalt i dag. Rundt minus ti. Dæ bety at vi itte ha nåån plana, mæinn bære ska kose øss inne. Digg
PS: Vi æ itte frå norl så da rægne e mæ att dialækta mi æ lættlæst![]()
Skriv dialekt på meldinga vertfallSi meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
På handlelappær og lignende?
(Haha...handlelappær...uvant for meg å skrive sånn!)
E du fra molde elle i midtnorge en plass då? Du skrive ihvertfall sånn som ein x av meg gjorde![]()
Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff!har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna
einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel
(moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå
![]()
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
Si meg, skriver dere på dialekt til vanlig?
Kor du e frå?Her he oss såvidt komt oss igang i dag.. Mini søv til hal ni.
So deili!!!
I dag trukje ej oss gidd å gjer so mykje.. Kanskje en trilletur litt seinere..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Den vakje so fole lett å fårstå..Nå ska eg å snuppå snart på et lite babytreff!har pakt bæggen, stelt meg og gjort alt klart! S nå må hu våkna
einaste eg mangla e å dra vognå øve tråskådl, setta na i tronkjen, og setta i avitsen og få litt varme i biel
(moowahahah! Aplaus te den så tyde dialektå
![]()
Den vakje so fole lett å fårstå..
Ej e fra ei lita bygd på sunmøre.Kor du e frå?
Lita bygd på sunnmøre her me duEj e fra ei lita bygd på sunmøre.
Du da? D va nokke fole kjent me dialekta di..
Ja ei lita nøtt dinna dialekta di.Hihi, tenkte kanskje de va greit me ein utfordring i dessa skravletråane vettu![]()
Ja ei lita nøtt dinna dialekta di.Arti d.
Ja ej kunna nesten tippa det på dialekta di.Lita bygd på sunnmøre her me du![]()