Lille_frosk
Glad i forumet
Løsa skrev:
Til matpakke:
Søsterur:
Hva er de flaskegreiene for noe og link?
Link til dette søsteruret tar jeg gjerne imot. Mitt ramla i flisgulvet og er knust :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Løsa skrev:
Til matpakke:
Søsterur:
Løsa skrev:
Skal knekke de og ha væsken i såpeboblevannet og blåse selvlysende såpebobler når det er mørkt.
Oooorker ikke legge ut link til alt, så spør hvis dere lurer på noe, så skal jeg legge ut.
Trone skrev:
Jeg har aldri handlet på ebay...føler at jeg ikke er god nok i engelsk:)suttelutt skrev:
Men skjønner jo at det er der framtiden ligger, skulle ønske jeg kunne skaffet meg noen "kupp" der inne..men jeg er så "gammeldags" at jeg går i butikken å kjøper det jeg skal ha.
Ser jo at man handler endel unødvendig på ebay og..hehe:)
Jeg lurer også på hvor mye penger som går i mnd på ebay?
Mulig det er unødvendig i dine øyne, men du vet ikke hva folk bruker tingene til ;)
Lille_frosk skrev:
Løsa skrev:
Til matpakke:
Søsterur:
Hva er de flaskegreiene for noe og link?
Link til dette søsteruret tar jeg gjerne imot. Mitt ramla i flisgulvet og er knust :(
FrkOtilie skrev:
Løsa skrev:
Skal knekke de og ha væsken i såpeboblevannet og blåse selvlysende såpebobler når det er mørkt.
Oooorker ikke legge ut link til alt, så spør hvis dere lurer på noe, så skal jeg legge ut.
De så kjempe morsomme ut:) Link?
Jeg har aldri handlet på ebay...føler at jeg ikke er god nok i engelsk:)suttelutt skrev:
Men skjønner jo at det er der framtiden ligger, skulle ønske jeg kunne skaffet meg noen "kupp" der inne..men jeg er så "gammeldags" at jeg går i butikken å kjøper det jeg skal ha.
Ser jo at man handler endel unødvendig på ebay og..hehe:)
Jeg lurer også på hvor mye penger som går i mnd på ebay?

:) :) :)
*Vidunder* skrev:
Reiseveske
http://www.ebay.com/itm/330719116296?var=540061110937&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Wow! Har du link til disse? De var jo knalltøffe!!!Babyboom skrev:
:) :) :)
Denne vesketingen var helt genial, akkurat hva jeg trengte, så den har jeg også bestilt nåFruLaz skrev:
*Vidunder* skrev:
Reiseveske
http://www.ebay.com/itm/330719116296?var=540061110937&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Dere burde bestille den reiseflaska til parfyme også ;) fikk den i dag, og den er så liten, men den inneholder mange sprayer, og er helt super for de som liker å farte, men også lukte bra ;)*Vidunder* skrev:
Ei hel flaske med parfyme i veska frister ikke..
pofffff skrev:
Dere burde bestille den reiseflaska til parfyme også ;) fikk den i dag, og den er så liten, men den inneholder mange sprayer, og er helt super for de som liker å farte, men også lukte bra ;)*Vidunder* skrev:
Ei hel flaske med parfyme i veska frister ikke..
menneeee du har linka 2ganger til den oljetingen ;) men om det er en sånn jeg har så er den genial;)