NY ebay-tråd!!!

Løsa skrev:

Til matpakke:
Item picture
Item picture
Søsterur:
Item picture

Hva er de flaskegreiene for noe og link?

Link til dette søsteruret tar jeg gjerne imot. Mitt ramla i flisgulvet og er knust :(

Løsa skrev:

Skal knekke de og ha væsken i såpeboblevannet og blåse selvlysende såpebobler når det er mørkt.
Item picture
Oooorker ikke legge ut link til alt, så spør hvis dere lurer på noe, så skal jeg legge ut.

De så kjempe morsomme ut:) Link?

Trone skrev:

suttelutt skrev:
Jeg har aldri handlet på ebay...føler at jeg ikke er god nok i engelsk:)

Men skjønner jo at det er der framtiden ligger, skulle ønske jeg kunne skaffet meg noen "kupp" der inne..men jeg er så "gammeldags" at jeg går i butikken å kjøper det jeg skal ha.

Ser jo at man handler endel unødvendig på ebay og..hehe:)
Jeg lurer også på hvor mye penger som går i mnd på ebay?

Mulig det er unødvendig i dine øyne, men du vet ikke hva folk bruker tingene til ;) 

Bare i denne tråden med kun 20 innlegg hittil så har jeg sett en haug unødvendige ting...handler masse unyttig selv ellers, så det var ikke ment som kritikk. Var vel heller mer en observasjon:)

Lille_frosk skrev:

Løsa skrev:

Til matpakke:
Item picture
Item picture
Søsterur:
Item picture

Hva er de flaskegreiene for noe og link?

Link til dette søsteruret tar jeg gjerne imot. Mitt ramla i flisgulvet og er knust :(

Egentlig er det flasker til soyasaus, men jeg tenker det må gå an å bruke de til annen saus og:)
Link: http://www.ebay.com/itm/370591644739?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Bare å søke på nurse watch, så får du opp mange, men her er link: http://www.ebay.com/itm/180910496164?var=480166413183&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

FrkOtilie skrev:

Løsa skrev:

Skal knekke de og ha væsken i såpeboblevannet og blåse selvlysende såpebobler når det er mørkt.
Item picture
Oooorker ikke legge ut link til alt, så spør hvis dere lurer på noe, så skal jeg legge ut.

De så kjempe morsomme ut:) Link?

http://www.ebay.com/itm/290627794841?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Vet ikke om disse inneholder sånn væske, men tror det.
Uansett så går det an å bruke sånne glowsticks som de bruker på sånne syretrip-parties:P

Når jeg ser nærmere på de, ser det ikke ut som det er flytende væske på de...
Prøv heller å søke på army glow sticks.

suttelutt skrev:
Jeg har aldri handlet på ebay...føler at jeg ikke er god nok i engelsk:)

Men skjønner jo at det er der framtiden ligger, skulle ønske jeg kunne skaffet meg noen "kupp" der inne..men jeg er så "gammeldags" at jeg går i butikken å kjøper det jeg skal ha.

Ser jo at man handler endel unødvendig på ebay og..hehe:)
Jeg lurer også på hvor mye penger som går i mnd på ebay?

Trenger ikke være god i engelsk. Jeg bruker ebay.no, hvor det står på norsk. Også handler jeg fra storbritannia, som regel billigere frakt enn fra usa ;)

Likte den off shoulder toppen over her  den ble bestillt brått..hehe..håper den er like fin i virkeligheten  liker sånne type topper..

Wow! Har du link til disse? De var jo knalltøffe!!!

TRACK PANTS / JOG BOTTOMS & FACES !! QUIRKY UNIQUE IN 3 COLOURS & LIGHT MATERIAL

:) :) :)

Dere burde bestille den reiseflaska til parfyme også ;) fikk den i dag, og den er så liten, men den inneholder mange sprayer, og er helt super for de som liker å farte, men også lukte bra ;) 
Ei hel flaske med parfyme i veska frister ikke..

*Vidunder* skrev:
Dere burde bestille den reiseflaska til parfyme også ;) fikk den i dag, og den er så liten, men den inneholder mange sprayer, og er helt super for de som liker å farte, men også lukte bra ;) 

menneeee du har linka 2ganger til den oljetingen ;) men om det er en sånn jeg har så er den genial;)

pofffff skrev:

*Vidunder* skrev:

menneeee du har linka 2ganger til den oljetingen ;) men om det er en sånn jeg har så er den genial;)

Bra du er fornøyd med den.. klør i fingra etter å få den nå. 

Denne mener jeg 
http://www.ebay.com/itm/110904326816?var=410120372547&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_7965wt_1002

Back
Topp