NY ebay-tråd!!!

-Nymphadora- skrev:

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:
6 stk fargerike heklenåler for 20 kr inkl. frakt, not bad!

Liiink!

http://www.ebay.com/itm/280617431386?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_1139wt_954

Jeg tenker å bestille flere. Heklenåler er forbruksvare hos meg, jeg mister dem (Les: glemmer hvor jeg legger dem) heeeeele tiden!

Jeg fant selv:D la inn bud på noen, men skal nok kjøpe flere jeg også, har mistet den jeg hadde som jeg brukte på teppet jeg holder på med. DET er bummer:P Må kjøpe ny imorgen uansett, for tenkte jeg skulle ha hekletøyet med meg på tur..

-Nymphadora- skrev:

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:

Liiink!

http://www.ebay.com/itm/280617431386?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_1139wt_954

Jeg tenker å bestille flere. Heklenåler er forbruksvare hos meg, jeg mister dem (Les: glemmer hvor jeg legger dem) heeeeele tiden!

Jeg fant selv:D la inn bud på noen, men skal nok kjøpe flere jeg også, har mistet den jeg hadde som jeg brukte på teppet jeg holder på med. DET er bummer:P Må kjøpe ny imorgen uansett, for tenkte jeg skulle ha hekletøyet med meg på tur..

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:

Liiink!

Var å kjøpte ny idag selv, må bli ferdig med det dumme teppet til pjokken :P

De heklenålene så IKKE noe gode ut!
Folk hekler selvfølgelig forskjellig, men jeg trodde det var vanlig å holde grepet lenger nede enn hva man må på disse.

smash skrev:
Folk hekler selvfølgelig forskjellig, men jeg trodde det var vanlig å holde grepet lenger nede enn hva man må på disse.

Spiller ingen rolle! Jeg hekler på en litt rar måte ;) holder den slik jeg holder strikkepinner :P

-Nymphadora- skrev:

smash skrev:

Spiller ingen rolle! Jeg hekler på en litt rar måte ;) holder den slik jeg holder strikkepinner :P

Jeg har grepet lenger nede, men disse funker likevel overraskende bra. Men liker aller best bambusnåler da, sefølgelig fra e-bay. Har måttet kjøpe til både meg og mamma. Både heklenåler og strikkepinner:)

Noen som har bestilt treningstøy fra Ebay og har tips til selgere å dele? Tittet litt på sånn kompresjonstøy, men usikker på om det faktisk har no for seg å kjøpe fra ebay.

Takk for inspirasjonen, folkens. Venter spent på 2 ting i posten nå. Love it 

Nå skal den være der Nymphadora :)

smash skrev:

de er gode men det er ofte feil på de det eneste, hakk mellom plasten og selve nåla...

Back
Topp