Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her holder jeg på med lappen så håper å bli ferdig før ungen kjem [emoji23][emoji23] men ny bil blir nok ikke med det første men skal ha gamle bilen 1 år så ser vi etterpå om vi kjøper en ny.. da vurderer vi smax pga plass [emoji4]
Ja [emoji17]
Uff og huff for en drittutgift. Godt vi sånn cirka ikke trenger å kjøpe mer i forbindelse med prosjekt baby [emoji28]
Enig der. Har jo en sønn men er så heldig at andre kjører ham til barnehagen og henter siden det er samme vei for jobb for dem. Men blir nok bra når jeg får lappen selv så jeg kan bli mer mobilt her oppe i øda [emoji23] og gubben ser fram til å kunne sove lenge av og til enn å måtte kjøre til bhg innimellom [emoji23]Ja, husker jeg hadde den sinnsyke kulemagen med nr 2 da jeg tok lappenveldig greit med bil når man har bebis
![]()
Har heldigvis spart på alt fra før [emoji16] men spørs jo selvsagt hvilket kjønn det blir nå [emoji23][emoji23]Huff, må ha ca alt jeg :O skulle tro man hadde litt til nr 3, men jeg har gitt bort nesten alt til familie og venner. Bebis skal ikke mangle duplo, lego eller togbane da. Tror vi har Sørlandets største samling [emoji23]
Ja, vi må ha 7-seter :S og vi har høye krav til den. Umulig å holde seg under 5-600 000, og slik pris er jo superforenelig med familie på 6![]()
Nesten greiest å skaffe seg minibusslappen og kjøpe en av de. Selv om det er litt stress å ordne også.Ja, vi må ha 7-seter :S og vi har høye krav til den. Umulig å holde seg under 5-600 000, og slik pris er jo superforenelig med familie på 6![]()
Nesten greiest å skaffe seg minibusslappen og kjøpe en av de. Selv om det er litt stress å ordne også.