Ny bil

Apemor

Glad i forumet
Ja, nå må vi se etter ny bil. Synes det er så kiipt med bil at det er så forbaska dyrt og at de ikke bare kan fungere hele tiden. :p flere som skal til innkjøp i nær fremtid?

Her holder jeg på med lappen så håper å bli ferdig før ungen kjem [emoji23][emoji23] men ny bil blir nok ikke med det første men skal ha gamle bilen 1 år så ser vi etterpå om vi kjøper en ny.. da vurderer vi smax pga plass [emoji4]

Ja [emoji17]
Uff og huff for en drittutgift. Godt vi sånn cirka ikke trenger å kjøpe mer i forbindelse med prosjekt baby [emoji28]

Her holder jeg på med lappen så håper å bli ferdig før ungen kjem [emoji23][emoji23] men ny bil blir nok ikke med det første men skal ha gamle bilen 1 år så ser vi etterpå om vi kjøper en ny.. da vurderer vi smax pga plass [emoji4]

Ja, husker jeg hadde den sinnsyke kulemagen med nr 2 da jeg tok lappen :) veldig greit med bil når man har bebis :)

Ja [emoji17]
Uff og huff for en drittutgift. Godt vi sånn cirka ikke trenger å kjøpe mer i forbindelse med prosjekt baby [emoji28]

Huff, må ha ca alt jeg :O skulle tro man hadde litt til nr 3, men jeg har gitt bort nesten alt til familie og venner. Bebis skal ikke mangle duplo, lego eller togbane da. Tror vi har Sørlandets største samling [emoji23]

Ja, husker jeg hadde den sinnsyke kulemagen med nr 2 da jeg tok lappen :) veldig greit med bil når man har bebis :)
Enig der. Har jo en sønn men er så heldig at andre kjører ham til barnehagen og henter siden det er samme vei for jobb for dem. Men blir nok bra når jeg får lappen selv så jeg kan bli mer mobilt her oppe i øda [emoji23] og gubben ser fram til å kunne sove lenge av og til enn å måtte kjøre til bhg innimellom [emoji23]

Ja, vi må ha 7-seter :S og vi har høye krav til den. Umulig å holde seg under 5-600 000, og slik pris er jo superforenelig med familie på 6 :(

Huff, må ha ca alt jeg :O skulle tro man hadde litt til nr 3, men jeg har gitt bort nesten alt til familie og venner. Bebis skal ikke mangle duplo, lego eller togbane da. Tror vi har Sørlandets største samling [emoji23]
Har heldigvis spart på alt fra før [emoji16] men spørs jo selvsagt hvilket kjønn det blir nå [emoji23][emoji23]

Ja, vi må ha 7-seter :S og vi har høye krav til den. Umulig å holde seg under 5-600 000, og slik pris er jo superforenelig med familie på 6 :(

Huff, det er mye penger ja :( vi skal se på en Volvo XC 60 i dag. Redd den kanskje blir for dyr. Kiipt at det skal være sååå dyrt!

Nesten greiest å skaffe seg minibusslappen og kjøpe en av de. Selv om det er litt stress å ordne også.

Jeg har ikke lyst til å kjøpe ny bil, har stasjonsvogn alt pga bagasjerommet, og får den forhåpentligvis helt nedbetalt tidlig 2018. Må kjøpe hundebur til å ha i bagasjen, bikkja har i all hovedsak brukt baksetet (fastspent i sele), og sånn kan det ikke fortsette.

Vi må også kjøpe ny bil, har for trangt bagasjerom per i dag - blir rett og slett for liten med to små. Ønsker XC90, men den er jo alt for dyr! Spørs om det blir en Outlander eller en litt eldre CX70.

Vi har allerede 7 seter Ford S-Max. Byttet ut vår 2012 modell i den nyeste 2016 modellen i fjor. Så her blir det ikke byttet bil på mange år enda [emoji12]

Vi har hentet ny bil i Larvik i dag :) En hvit suv - Mitsubishi outlander

Nesten greiest å skaffe seg minibusslappen og kjøpe en av de. Selv om det er litt stress å ordne også.

Nei, huff minibuss vil vi ikke ha ;) vi vil egentlig ha samme bilen vi har nå, bare med 7 seter. Må liksom bare finne rette bilen mtp km.stand, årsmod og pris. Har ei svær campingvogn, så kan liksom ikke ha hva som helst :S

Vi må også bytte bil. Fra suv til stasjonsvogn.. Ønsker oss xc90, men blir nok litt dyr. Godt vi har god til å lete og bli enig før babyen kommer :)

Er i gang med prosessen selv med ny bil. Har en liten Ford fiesta nå, og ønsker meg en Volvo v40. Vurderer stadig..

Back
Topp