Ny bil

Vi kjøpte oss Volvo v70 i sommer og godt er det [emoji6] For den er det utrolig god plass i!!
Fikk testa den i sommer med 3 voksne og to små. Da hadde vi søskenvogn og alt tilbehør og fikk også plass til stor handel i Sverige. Var gla vi fikk prøvd den ut før vårt eget nurk kommer [emoji6]

Vi har Scoda Octavia stasjonsvogn 2015 modell og er superfornøyd med den! Kjempe god bagasjeplass. Ikke noe problem med hundebur og barnevogn i den :)

Er veldig fornøyd med konebilen min, Toyota LandCruiser, men må ha ny gubbebil da han har en toseter...og det passer dårlig til en familie på 4 + hund! Har lyst på 7 seter så man ikke må bruke to biler når besteforeldre er på besøk.

Ser ut som det kanskje blir Volvo v90 på oss. Ser nesten i kryss etter all bilinfo jeg har måtte fordøye i dag :p

Vi må også bytte bil. Fra suv til stasjonsvogn.. Ønsker oss xc90, men blir nok litt dyr. Godt vi har god til å lete og bli enig før babyen kommer :)

Ja, kikket på den i dag, men den kryper jo opp i 800 000kr klassen og så mye vil jeg ikke bruke på en bil. Da kjøper jeg heller en hytte og en gammal stadjonsvogn :p

Ja vi må ha ny bil... holder ikke med 5-seter lenger.

Og bilen må ha masse plass. Holder ikke med klappseter baki. Bagasjerommet må være stort. Så vet ikke helt hva vi skal gå for [emoji53]

Sjekket "drømmevogna" i dag, Stokke trailz. Den var overraskende bred? Passer liksom ikke bak i hvilken som helst bil.

Ja, jeg ble faktisk skikkelig skuffa :/

Jeg valgte sist vogn etter hvem bagvogn jeg likte best. Men bagvognen brukes jo bare i 5-6 mnd. Endte opp med å hate sportsdelen på den jeg kjøpte.. at jeg ikke testet ut den/sjekket opp mer. Så endre opp med en heeeelt annen vogn.

Jeg valgte sist vogn etter hvem bagvogn jeg likte best. Men bagvognen brukes jo bare i 5-6 mnd. Endte opp med å hate sportsdelen på den jeg kjøpte.. at jeg ikke testet ut den/sjekket opp mer. Så endre opp med en heeeelt annen vogn.

Ja, samme her. Kjøpte emmaljunga. Var veldig fin til baby men når jeg ville ha noe enkelt med bare sportsdel så var den helt teit . Tung og klumpete.hadde bugaboo kamelion og den var jeg igrunn ganske fornøyd med. Falt for Stokke trailz på bildene, men etter å ha sett den live er jeg ikke like sikker på om det er den riktige vognen for oss.jeg må nok teste flere. Synd, den er stilmessig midt i blinken med sine rene og enkle linjer ( pluss for stor bagdel)

Akkurat nå har vi Volvo V60 den blir alt for liten når nr 3 kommer . Nylig prøvd litt forskjellig Volvo , men lurer på og kjøpe noe større enn det igjen :)
Men ny bil blir det , bare vanskelig å finne rette ... Spesielt med en mann som elskee Volvo.

Vi gikk for en citroen c4 grand picasso. 7 seter. Men med 3 hele seter i baksetet trenger vi ikke bruke alle setene. Men greit med muligheten om barna skal ha med seg noen hjem fra skole/bhg

Vi kjøpte ny bil i sommer fordi vi planla barn. Oppgraderte fra '03 modell audi a4 personbil til '14 modell a4 stasjonsvogn:happy:
mannen i huset bestemte stort sett hva vi skulle ha, men jeg er også fornøyd ;) kan skrive under på at det er dyrt, her ble det 400.000:nailbiting: men sålenge man trenger bil og har råd til det, så er det jo verdt det å kjøpe noe man vet er praktisk og trygt:happy:

Gaaah, vi ser på wv multivan nå :/ det å gå fra audi Q7 og til den sittet langt inne kjenner jeg! Fra bil til fremkomstmiddel :P

Vi har en touran med 7 seter, så her kan barna bare komme! Mer familiebil får man ikke!

Fornøyd med bilen? Hva er positivt med den og hva er negativt med den? Kjærsten vil ikke ha Touran :/

Gaaah, vi ser på wv multivan nå :/ det å gå fra audi Q7 og til den sittet langt inne kjenner jeg! Fra bil til fremkomstmiddel :P

Samme her. Kjæresten mener at ingen andre biler kan dekket behovene vi har. Dessverre er de ganske dyre. Positive er jo at de er enkle å gjøre rene inni og at voksne også kan sitte komfortabelt baki. Men de er jo ikke de tøffeste bilene akkurat :p

Fornøyd med bilen? Hva er positivt med den og hva er negativt med den? Kjærsten vil ikke ha Touran :/

Det eneste negative er at den ser helt vanvittig nørd ut! Den er super på vinterføre, ekstremt god plass, lett å kjøre, billig i drift, og billig og lett å reparere dersom noe ryker. Vi har hatt vår to år (kjøpte brukt) og vi har aldri måttet ha den på verksted. *bankibordet*.

Back
Topp