Ny bil

Mange som har fått seg ny bil her om dagen:D gratulerer til dere alle!!

Her har vi en Volvo v50 (10år) og en Volvo v60 (2år):) den eldste skal nok byttes etterhvert, men fin og god så lenge:) men hadde vi vært litt smartere for 2 år siden, så hadde vi valgt v70 for den er mye større en v60...

Vi har 2011 mod golf, hatt den fra den var ny:) klart oss helt fin med den med bare en unge:) men nå vurderer vi å selge den og bestille en ny golf stasjonsvogn:D bestillingen er lagt inn, og sendes så fort vi har vært på UL og bekreftet at det bare er én der inne;) skulle det plutselig være to, må vi nok ha tiguan eller touran isteden:p

Vi skal også kjøpe en bil til. Vi har en ny Audi A4 Quattro, men tenkte å kjøpe en Volvo V70 eller V50 stasjonsvogn eller WV Passat stasjonsvogn :) jeg må jo ha bil når jeg skal gå hjemme for å kunne gjør ting med baby, men først må jeg nå målet mitt med lappen innen juni :)

Jeg må ha en ny bil etter at min stakkars Opel Astra takket for seg i jula. Tror det blir en Ford Focus :)

Jeg må ha en ny bil etter at min stakkars Opel Astra takket for seg i jula. Tror det blir en Ford Focus :)
Bare så du vet det, ford focus har ekstremt dårlig plass når du har bakovervendt barnesete..min bror har det og de sitter med beina oppå dashbordet nesten! :)

Bare så du vet det, ford focus har ekstremt dårlig plass når du har bakovervendt barnesete..min bror har det og de sitter med beina oppå dashbordet nesten! :)
Jeg har bakovervendt sete til min 3åring i en VW golf, og det går fint;) trangt ja, men jeg er 170cm og har plass nok:) tror nesten du må ha caravelle for å ikke merke et bakovervendt sete:p

Back
Topp