Ny bil

Safari

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Jeg har hatt en vw polo siden jeg fikk lappen for to år siden, veldig liten og lett å kjøre. I dag kjøpte jeg meg en ny bruktbil, en audi a4 stasjonsvogn, for å få plass til alt babyen trenger å ha med seg på tur :p har ikke kjøpt noe utstyr til babyen ennå, men bilselgeren ga meg et bilsete og speil med på kjøpet så da slipper jeg å tenke på det ^^

Jeg spurte ikke om det, han sa bare plutselig at jeg kunne få det med :p det var hos forhandler så hadde ikke regnet med det akkurat, men ble veldig glad for det og overrasket selvfølgelig :)

Heldiggris! :) får krysse fingrene for at vi er heldige vi også da! :) gratulerer med ny bil forresten!!

Takk ^^ uvant å kjøre så stor bil, men bra jeg har god tid til å bli vant til den før baby skal sitte på utenfor meg :p ja, får håpe dem er like greie, lykke til :)

Gratulerer med ny bil!
Vi må også kjøpe ny med plass til 3 barneseter bak :)

Takk! Kjæresten min har bare firmabil (stor varebil), så var på tide med en større når jeg hadde en som var så liten :p
Oi, må ha en ganske solid størrelse dere da :) eller holder det med vanlig stasjonsvogn?

Så kult gjort:) selv om det er en liten sum i forhold til en bil, så bygger sånt et veldig godt kundeforhold:)

Og så greit å ha det i boks da!! Hvilket sete fikk dere?

Gratulerer med ny bil :)

Vi måtte kjøpe ny bil da vesla kom for 2 år siden for å få plass til alle.. (2 bonusgutter fra før) Veldig glad for det nå i ettertid at vi tenkte fremover å visste at det kom til å komme enda en etterhvert, så vi kjøpte 7-seter da :) Kjøpte en Dodge Journey, og den er jeg veldig fornøyd med :)

Her sitter jeg å ser etter ny bil selv ;-( min har dødd så har ingen bil nå ;-( tenker jeg går for VW, Volvo eller Toyota :-)

Så bra service! :) Moro! Vi har titta på og prøvekjørt Hyundai i40, jeg ble helt forelska!! Det er jo så stor plass i den! Kjempefin! Men mannen er litt mer skeptisk... Har så lyst til å få overtalt han til å kjøpe denne, noen som har erfaringer?

Ford S-max er den ultimate familliebilen om man har flere barn:-)

Mannen i huset er ford-entusiast, så blir nok anntakeligvis s-max på oss siden det nesten er umulig å finne noe annet som bensiner, med manuellkasse og over 100 hester. Har en følelse av at det blir en stor bil til oss tre da :P

Alltid kjekt med ny bil :)
Her blir det Passat fordi at a6 var en litt eldreversjon og vi ville over på en nyere.
Men vil bare si at A4 er en fin bil men når ungen blir litt aldre vil jeg absolutt anbefale a6 ettersom at der er mer plass til bena og bagasjerommet ;)

Så kult gjort:) selv om det er en liten sum i forhold til en bil, så bygger sånt et veldig godt kundeforhold:)

Og så greit å ha det i boks da!! Hvilket sete fikk dere?

Ja, greit å være ferdig med den :) Jeg husker ikke hva det heter, får se til uka når vi får bilen. Det skulle fikses litt på den før den kunne leveres og jeg spurte om de kunne levere den ferdig eu-godkjent og det kunne dem siden det blir akkurat 4 mnd, til uka, før den egentlig skal inn :) Har hatt så mye problemer med poloen med eu-kontroll osv og jeg sa jeg ikke orka det styret en gang til til sommeren som høygravid og det skjønte han :)

Her sitter jeg å ser etter ny bil selv ;-( min har dødd så har ingen bil nå ;-( tenker jeg går for VW, Volvo eller Toyota :)

Jeg tenkte egentlig at jeg ville ha en Toyota Avensis, men fant ingen som jeg ville ha, så da ble det audi :) avensis er så fin bil og veldig god plass i bagasjen :)

Gratulerer med nye biler til dere! Bil er gøy! ☺

Back
Topp