Nub theroy

sengre

Andre møte med forumet
Noe ideer? 12+2 på bildene

Vedlegg

• IMG_9829.jpeg
    IMG_9829.jpeg
    422,1 KB · Visninger: 102
  • IMG_9828.jpeg
    IMG_9828.jpeg
    627,4 KB · Visninger: 102
Absolutt ingen ekspert, men forutsatt at det er NUB vi ser så tipper jeg gutt:Heartblue

Her er jeg veldig usikker på om jeg klarer å se nub’en :facepalm: Så her klarer jeg ikke å tippe :shy:

Jordmor tippet jente. Når fosteret lå helt rett, var nubem helt rett. Men når ryggen ble bøyd, ble også nuben mere bøyd. Får bare vente i spenning

IMG_0373.jpeg

Jeg tok utgangspunkt i dette som NUB. Men godt mulig jeg ser feil, har absolutt ikke peiling på dette.

Noken som vi gjette her? Chatgtp gjettet jente. Eg har ingen anelse haha. Har gått fra at eg trur da er jenta, til gutt, til at eg trur da eg jenta igjen :laughing002 :love017
IMG_2842.jpegIMG_2841.jpegIMG_2843.jpeg

Vis vedlegget 470789

Jeg tok utgangspunkt i dette som NUB. Men godt mulig jeg ser feil, har absolutt ikke peiling på dette.
Mtp ryggraden og halsen ser det ikkje rett ut, ser heller ikkje beinet så er ein veldig rar vinkel og dermed heller ingen konktete vinkler å ta utgangspunkt i :confused013

Kan dette være NUB eller er det sannsynligvis noe annet?

Vedlegg

• IMG_0378.jpeg
    IMG_0378.jpeg
    570,2 KB · Visninger: 51
Jeg la ut ultralyd bilder på Facebook siden: nub theory queens. Ingen her inne , inkludert meg klarer å se nuben, men alle på den siden var ganske sikker på at det var en liten gutt ❤️ blir artig å se om det stemmer

Jeg la ut ultralyd bilder på Facebook siden: nub theory queens. Ingen her inne , inkludert meg klarer å se nuben, men alle på den siden var ganske sikker på at det var en liten gutt ❤️ blir artig å se om det stemmer
Interessant, tegna dei rundt nub? Eg syns det var vanskelig å se nub på din, og det eg derimot tenkte kaanskje could be, så hadde eg gjetta jente :hilarious: blir spennande å sjå, rekne med nub theory queens har rett:hilarious:

Interessant, tegna dei rundt nub? Eg syns det var vanskelig å se nub på din, og det eg derimot tenkte kaanskje could be, så hadde eg gjetta jente :hilarious: blir spennande å sjå, rekne med nub theory queens har rett:hilarious:
De gjorde ikke det :p har sett att de har tatt feil før, så har bestilt privat ultralyd om 2 uker, håper de vil si kjønn der :D
Er såå nysgjerrig, og det klør i fingrene etter å kjøpe inn små babyklær ❤️

De gjorde ikke det :p har sett att de har tatt feil før, så har bestilt privat ultralyd om 2 uker, håper de vil si kjønn der :D
Er såå nysgjerrig, og det klør i fingrene etter å kjøpe inn små babyklær ❤️
Jeg har også tenkt på det å bestille meg en privat ul mellom uke 15-16 håper de kan si noe om kjønn da. Har ordinær ul så seint

Jeg har også tenkt på det å bestille meg en privat ul mellom uke 15-16 håper de kan si noe om kjønn da. Har ordinær ul så seint
Jaa, samme her! Er vel 15 uker og 2 dager når jeg skal på privat ultralyd. Men aner ikke om jordmor vil si kjønnet, men hååper . Har ikke ordinær ultralyd før i uke 20 :(

Back
Topp