Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også lurte på om det kunne være nub’en, men klarte ikke helt å bli enig med meg selvVis vedlegget 470789
Jeg tok utgangspunkt i dette som NUB. Men godt mulig jeg ser feil, har absolutt ikke peiling på dette.

Mtp ryggraden og halsen ser det ikkje rett ut, ser heller ikkje beinet så er ein veldig rar vinkel og dermed heller ingen konktete vinkler å ta utgangspunkt iVis vedlegget 470789
Jeg tok utgangspunkt i dette som NUB. Men godt mulig jeg ser feil, har absolutt ikke peiling på dette.

Ka tok chatgpt utgangspunkt i at var nub?Noken som vi gjette her? Chatgtp gjettet jente. Eg har ingen anelse haha. Har gått fra at eg trur da er jenta, til gutt, til at eg trur da eg jenta igjen![]()
Vis vedlegget 470802Vis vedlegget 470803Vis vedlegget 470804
Trur eg hadde bedt han sette ring rundt nuben

Jeg synes det ser ut som nubKan dette være NUB eller er det sannsynligvis noe annet?
Dette er 100% en jentebaby.Kan dette være NUB eller er det sannsynligvis noe annet?
Interessant, tegna dei rundt nub? Eg syns det var vanskelig å se nub på din, og det eg derimot tenkte kaanskje could be, så hadde eg gjetta jenteJeg la ut ultralyd bilder på Facebook siden: nub theory queens. Ingen her inne , inkludert meg klarer å se nuben, men alle på den siden var ganske sikker på at det var en liten guttblir artig å se om det stemmer
blir spennande å sjå, rekne med nub theory queens har rett
De gjorde ikke detInteressant, tegna dei rundt nub? Eg syns det var vanskelig å se nub på din, og det eg derimot tenkte kaanskje could be, så hadde eg gjetta jenteblir spennande å sjå, rekne med nub theory queens har rett
![]()
Jeg har også tenkt på det å bestille meg en privat ul mellom uke 15-16 håper de kan si noe om kjønn da. Har ordinær ul så seintDe gjorde ikke dethar sett att de har tatt feil før, så har bestilt privat ultralyd om 2 uker, håper de vil si kjønn der
Er såå nysgjerrig, og det klør i fingrene etter å kjøpe inn små babyklær![]()
Jaa, samme her! Er vel 15 uker og 2 dager når jeg skal på privat ultralyd. Men aner ikke om jordmor vil si kjønnet, men hååper . Har ikke ordinær ultralyd før i uke 20Jeg har også tenkt på det å bestille meg en privat ul mellom uke 15-16 håper de kan si noe om kjønn da. Har ordinær ul så seint