Nub theroy

Jaa, samme her! Er vel 15 uker og 2 dager når jeg skal på privat ultralyd. Men aner ikke om jordmor vil si kjønnet, men hååper . Har ikke ordinær ultralyd før i uke 20 :(
Jeg tenkte ringe å spør..fordi vil ikke betale 1500kr for en vanlig ul. Da venter jeg :dead:

Jeg tenkte ringe å spør..fordi vil ikke betale 1500kr for en vanlig ul. Da venter jeg :dead:

Det skjønner jeg :) jeg er så utålmodig og synes det er såååå lenge til oul, så hadde uansett bestilt privat ultralyd imellom toul og oul :D er bare en pluss om vi får vite kjønnet

Noen som vil gjette? :Heartblue:Heartpink Jeg personlig klarer ikke å se noe nub, men fikk følelsen på gutt. 169 i puls, vet ikke om det egentlig har noe å si?

Vedlegg

• IMG_0608.jpeg
    IMG_0608.jpeg
    118,5 KB · Visninger: 42
  • IMG_0609.jpeg
    IMG_0609.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 42
Da har vi vert på tidlig ultralyd..ble satt tilbake noen dager (som alltid :banghead:) menmen..må opp imorgen å ta nipt test. Aner ikke om det er noe nub på disse bildene, men er det noen som tørr gjette? :angelic:

Vedlegg

• IMG_4740.jpeg
    IMG_4740.jpeg
    346,4 KB · Visninger: 41
  • IMG_4739.jpeg
    IMG_4739.jpeg
    342,8 KB · Visninger: 41
  • IMG_4737.jpeg
    IMG_4737.jpeg
    434,4 KB · Visninger: 41
Da har vi vert på tidlig ultralyd..ble satt tilbake noen dager (som alltid :banghead:) menmen..må opp imorgen å ta nipt test. Aner ikke om det er noe nub på disse bildene, men er det noen som tørr gjette? :angelic:
Synes det ser ut som en jente nub :D

Vanskelig å si, men skulle jeg tippet så ville jeg også tippet jente :dummy1:

Ser ut som jente :D

Vil tippe jente, men var litt vanskelig. Hvilken uke var du her ? :Heartpink

Er så dårlig på nub selv, men noen som ser noe og vil gjette her?
IMG_7523.jpeg
IMG_7525.jpeg

Hva tror dere ? IMG_4628.pngIMG_4629.pngIMG_4628.png

Vedlegg

• IMG_4626.png
    IMG_4626.png
    727,1 KB · Visninger: 17
  • IMG_4630.png
    IMG_4630.png
    479,3 KB · Visninger: 18
Back
Topp