Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke si noe ut i fra disse bildene..Jeg vet det er veldig tidlig, men er det noen som vil gjette på nub her?
Vis vedlegget 443875Vis vedlegget 443876
du må være over 12 uker ellers ser alle like ut. dette er desverre veldig utydelige bilder så man kan ikke tyde noe uansett.Jeg vet det er veldig tidlig, men er det noen som vil gjette på nub her?
Hvor langt er du på vei ? Nydelig liten bønneJeg vet det er veldig tidlig, men er det noen som vil gjette på nub her?
Tusen takk! Jeg er 11+1 i dag, fikk se masse bevegelse i magenHvor langt er du på vei ? Nydelig liten bønne
11 uker er dessverre for tidlig.Tusen takk! Jeg er 11+1 i dag, fikk se masse bevegelse i magen
Tidlig eller ikke, er jo gøy å gjette uansett Gjetter på liten gutt
Du må passe på å poste når du får viteÅåh gøy! Det blir veldig spennende å se hvilket kjønn vi ender opp med
Lurer på om det kanskje ser ut som jente på ett av bildene, men ta det med en klype saltSer noen nub her? 12+1 og ikke de beste bildene
Vis vedlegget 444321Vis vedlegget 444321Vis vedlegget 444322
Har hatt jentefølelse denne gangen, men da jeg sammenlignet bilde av denne og storebroren synes jeg de så veldig lik ut. Blir spennende å se!Lurer på om det kanskje ser ut som jente på ett av bildene, men ta det med en klype salt
Det blir veldig spennende. Når er neste ultralyd? Jeg skal nå på fredag. Har fått indikasjon på jente her også, men stoler ikke på kjønn som ble sett 11+1Har hatt jentefølelse denne gangen, men da jeg sammenlignet bilde av denne og storebroren synes jeg de så veldig lik ut. Blir spennende å se!
På mandag. Venter også svar på nipt i slutten av uken eller begynnelsen av neste.Det blir veldig spennende. Når er neste ultralyd? Jeg skal nå på fredag. Har fått indikasjon på jente her også, men stoler ikke på kjønn som ble sett 11+1
Har stemt med begge jentene mine, men man kan vel ikke stole helt på jente før 12+5 tror jeg. Blir spennende. Krysser fingrene for gode svar på NIPT Fulgt deg hele veien. Så gøy at vi ligger helt likt i løypaPå mandag. Venter også svar på nipt i slutten av uken eller begynnelsen av neste.
Nei, i uke 11 hadde ikke jeg stolt på det heller. Stoler ikke helt på nub teori heller, men det er veldig gøy å gjette
Ja, veldig gøy Håper veldig det blir terminspire på oss begge!Har stemt med begge jentene mine, men man kan vel ikke stole helt på jente før 12+5 tror jeg. Blir spennende. Krysser fingrene for gode svar på NIPT Fulgt deg hele veien. Så gøy at vi ligger helt likt i løypa
Var på UL i går og gyn tror det ligger en jente i magen foreløpigDu må passe på å poste når du får vite
Åå, så koselig men søren, da tok jeg feilVar på UL i går og gyn tror det ligger en jente i magen foreløpig