Bkno2386550
Andre møte med forumet
Hei! Jaa, legger ved noen flere bilderHar du bilde der barnet ligger i profil med kroppen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jaa, legger ved noen flere bilderHar du bilde der barnet ligger i profil med kroppen?
Tusen takk for svarHer er det en tiss og ikke en nub vi tolker tror jeg, og ville tenkt selv at det så ut som en guttetiss, men er ingen ekspertHar min tredje jente i magen, og har følt det har sett mer flatt ut/ingen ting mellom beina da. Så har tullet med mannen når vi fikk jente nummer tre om at det er litt synd på han hvis det er en gutt, for der var det lite mellom beina
haha
Klarer ikke se noe bilde med nub så jeg vet ikke. En penis og klitoris kan se ganske likt ut sånn mellom bena så det er ofte at man enten ser vinkel fra profil eller at man ser en pung som gjør at man kan fastsette kjønn. På min jente var de usikre i uke 15, men så dro jeg i uke 16 til en nub spesialist og hun var ikke i tvil om at det var jente. Dette ble også bekreftet i uke 20.Hei! Jaa, legger ved noen flere bilder![]()
Tipper det her er en liten guttHei! Var på privat ultralyd uke 14+ 3, men jordmor turte ikke å konkludere med kjønn enda. Skal sies at hun først var veldig sikker på gutt, men ble mer og mer usikker etterhvert som hun så, og derfor ikke turte å konkludere. Er ingen ekspert på Nub-teorien, men syns jeg ser tydelig gutt på disse bildene? Blir bare veldig usikker når jordmor mente det fortsatt kan være jente, og en hoven klitoris. Hva tenker dere? hilsen alt for nysgjerrig mamma![]()
Bildet er dessverre alt for utydelig. Har du noen bedre bilder? Kan ikke se nub her.Vis vedlegget 456028
Noen som har lyst å gjette her? 13+2 føler selv jeg ikke ser noe nub, men ifølge både early glimpse og nub theory er det 85% sjans for jente
Ingen synlig nub dessverre :-/Har noen lyst til å gjette her, hvis det er noe å se på bildene i det hele tatt daEr 14+0
Vis vedlegget 456360Vis vedlegget 456361Vis vedlegget 456362
Takk for svar uansettIngen synlig nub dessverre :-/
Det er for tidlig å bruke nub theory11+3
Nub kan ikke anvendes før tidligst i uke 12+311+3