NUB Theory

Her er det en tiss og ikke en nub vi tolker tror jeg, og ville tenkt selv at det så ut som en guttetiss, men er ingen ekspert ☺️ Har min tredje jente i magen, og har følt det har sett mer flatt ut/ingen ting mellom beina da. Så har tullet med mannen når vi fikk jente nummer tre om at det er litt synd på han hvis det er en gutt, for der var det lite mellom beina ☺️ haha
Tusen takk for svar❤️ blir spennende å se, får vite om 3 uker. Haha, har tullet litt her også, bare motsatt

Hei! Jaa, legger ved noen flere bilder☺️
Klarer ikke se noe bilde med nub så jeg vet ikke. En penis og klitoris kan se ganske likt ut sånn mellom bena så det er ofte at man enten ser vinkel fra profil eller at man ser en pung som gjør at man kan fastsette kjønn. På min jente var de usikre i uke 15, men så dro jeg i uke 16 til en nub spesialist og hun var ikke i tvil om at det var jente. Dette ble også bekreftet i uke 20.

Hei! Var på privat ultralyd uke 14+ 3, men jordmor turte ikke å konkludere med kjønn enda. Skal sies at hun først var veldig sikker på gutt, men ble mer og mer usikker etterhvert som hun så, og derfor ikke turte å konkludere. Er ingen ekspert på Nub-teorien, men syns jeg ser tydelig gutt på disse bildene? Blir bare veldig usikker når jordmor mente det fortsatt kan være jente, og en hoven klitoris. Hva tenker dere? hilsen alt for nysgjerrig mamma❤️
Tipper det her er en liten gutt :Heartred

IMG_0608.jpeg

Noen som har lyst å gjette her? 13+2 føler selv jeg ikke ser noe nub, men ifølge både early glimpse og nub theory er det 85% sjans for jente

Har noen lyst til å gjette her, hvis det er noe å se på bildene i det hele tatt da :hilarious: Er 14+0

20250312_121144.jpg20250312_121130.jpg20250312_121107.jpg

Back
Topp