Ingen synlig nub dessverre :/Er det noen som klarer å se noe her 12+6?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen synlig nub dessverre :/Er det noen som klarer å se noe her 12+6?![]()
Da er det jo absolutt ingen tvilBlodprøvene hevder så
Det er jenteNoen som vil gjette? Bildet er fra 12+3![]()
Syntes det ser sånn ut jeg og! Og når jeg spurte sa fosterdiagnostikker at det ut som en jente i den posisjonen hun lå i på ultralyden, men at det var tidlig så jeg skulle ta det med en klype salt. Men føler egentlig det er ganske tydelig, så ble usikker på hvorfor hun var så tvilsom i svaretDet er jente![]()
Tror jeg jeg også! Nubben kan vel reise seg til 12+6, men mest sannsynlig forblir den sånnNoen som vil gjette? Bildet er fra 12+3![]()
JenteNoen som vil gjette? Bildet er fra 12+3![]()
Antagelig fordi guttenub kan ligge flat litt lengre enn det du er kommet. Er derfor det er høyere feilmargin på jente enn gutt. Har nubben begynt å reise seg, så legger den seg ikke ned igjen, men som Søskendrøm sier så kan nubben reise seg noen dager til.Syntes det ser sånn ut jeg og! Og når jeg spurte sa fosterdiagnostikker at det ut som en jente i den posisjonen hun lå i på ultralyden, men at det var tidlig så jeg skulle ta det med en klype salt. Men føler egentlig det er ganske tydelig, så ble usikker på hvorfor hun var så tvilsom i svaret![]()
Jeg tror jente!
Jente
Tror jente!
Jente.. 100 % sikker tør jeg nesten påstå!
Jente!!
Jente.. 100 % sikker tør jeg nesten påstå!
Ja jordmor var gaanske sikker, men ikke 100% så ringte til en jordmor til på facetime som også sa jente.Jente!!
Her er det en tiss og ikke en nub vi tolker tror jeg, og ville tenkt selv at det så ut som en guttetiss, men er ingen ekspertHei! Var på privat ultralyd uke 14+ 3, men jordmor turte ikke å konkludere med kjønn enda. Skal sies at hun først var veldig sikker på gutt, men ble mer og mer usikker etterhvert som hun så, og derfor ikke turte å konkludere. Er ingen ekspert på Nub-teorien, men syns jeg ser tydelig gutt på disse bildene? Blir bare veldig usikker når jordmor mente det fortsatt kan være jente, og en hoven klitoris. Hva tenker dere? hilsen alt for nysgjerrig mamma![]()
Har du bilde der barnet ligger i profil med kroppen?Hei! Var på privat ultralyd uke 14+ 3, men jordmor turte ikke å konkludere med kjønn enda. Skal sies at hun først var veldig sikker på gutt, men ble mer og mer usikker etterhvert som hun så, og derfor ikke turte å konkludere. Er ingen ekspert på Nub-teorien, men syns jeg ser tydelig gutt på disse bildene? Blir bare veldig usikker når jordmor mente det fortsatt kan være jente, og en hoven klitoris. Hva tenker dere? hilsen alt for nysgjerrig mamma![]()